Inšpiratívne case studies úspešných značiek

DeutschMann

DeutschMann

Firma, ktorá hýbe svet k lepšiemu DeutschMann je slovenská špedičná firma, ktorá už 25 rokov...
Gentleman's World

Gentleman's World

Štýl súčasného gentlemana Gentleman’s World je jednou z najväčších sietí barber-shopov na...
Asseco Central Europe

Asseco Central Europe

Asseco CE Asseco CE je veľká známa medzinárodná IT spoločnosť, pôsobiaca segmentoch –...
Fontana – Make the cut

Fontana – Make the cut

Fontana Fontana je výrobca nožov a rezacích súčastí poľnohospodárskych strojov, ktorý dodáva...
Tichelmann SK – Kompletné balenie

Tichelmann SK – Kompletné balenie

Tichelmann SK Tichelmann SK je jediný komplexný slovenský výrobca obalov a olových fólií a...
Sme nabití energiou GGE

Sme nabití energiou GGE

Ako nabiť značku energiou? GGE patrí k popredným slovenským energetickým skupinám. Investuje do...
Symfónia Umenia – Ako urobiť zo zaujímavého atraktívne?

Symfónia Umenia – Ako urobiť zo zaujímavého atraktívne?

Redizajn festivalu Symfónia Umenia Symfónia umenia je je multižánrový festival umenia s...
Syncreon – Nábor nových zamestnancov

Syncreon – Nábor nových zamestnancov

Launch značky na Slovensku a náborová kampaň Syncreon je logistická firma, hlavný dodávateľ pre...
Rinee – Znamienko lásky

Rinee – Znamienko lásky

Nová značka exkluzívnych šperkov z dielne slovenskej dizajnérky Kataríny Vavrovej Predstavuje...
CUPRA #6zmyslov

CUPRA #6zmyslov

Uvedenie novej a takmer neznámej automobilovej značky CUPRA na slovenskom trhu Cupra je iná. Je...
OVB – Chcem podnikať

OVB – Chcem podnikať

Otvárame tému podnikania s OVB Allfinanz Slovensko 15 % ľudí chce začať podnikať. Na Slovensku...
Gašparík – Mäso s dobrým menom

Gašparík – Mäso s dobrým menom

Mäso s dobrým menom Meno sme použili ako ústredný claim budovania značky. Zadanie klienta...
VÚB banka - Interná komunikácia v čase krízy

VÚB banka - Interná komunikácia v čase krízy

Pandémia presunula pracovný život z kancelárií do domovov Stáli sme pred úlohou, ako byť...
Dovido – Budovanie globálnej značky

Dovido – Budovanie globálnej značky

Ako odlíšiť firmu, ktorá pôsobí na 8 trhoch v Európe? DOVIDO je úspešná slovenská spoločnosť,...
CRH sa mení na Danucem

CRH sa mení na Danucem

Rebranding jedného z najväčších producentov stavebných materiálov v strednej Európe Vytvorenie...
NeoVízia – Komunikačný koncept

NeoVízia – Komunikačný koncept

Svet je plný fantastických vecí, ktoré stojí za to vidieť Začnite svoju cestu ku jasnejšiemu...
Rohoznik White – Nová značka bieleho cementu

Rohoznik White – Nová značka bieleho cementu

Ako zvýšiť hodnotu bieleho cementu, ktorý má z hľadiska budúcnosti veľké uplatnenie na trhu?...
BILLA – sikovni.sk

BILLA – sikovni.sk

Skutoční zamestnanci BILLA v náborovej kampani Sme radi, spoločnosť BILLA si vybrala...
FOXCONN – Budúcnosť tvoríme my

FOXCONN – Budúcnosť tvoríme my

Positioning, ktorý značku dostal na správne miesto z pohľadu zamestnanca, ako aj širokej...
OVB - Investuj do seba

OVB - Investuj do seba

Otáčame paradigmu: Dôchodky nepatria iba starej generácii V blízkej budúcnosti sa služby...