CUPRA #6zmyslov

CUPRA #6zmyslov

Uvedenie novej a takmer neznámej automobilovej značky CUPRA na slovenskom trhu

Cupra je iná. Je mladá, odvážna a rýchla. Je originálna a preto sa nebojí prezentovať ako značka, ktorá hľadá originálneho klienta. Človek, ktorý si kupuje automobil značky Cupra, si vyberá svojho partnera. Miluje adrenalín, ale aj komfort a bezpečie. Má zmysel pre estetiku detailu, rád sa hrá, no nechýba mu rozvaha, je dravý a využíva svoje inštinkty.

Zadanie klienta

Ako predstaviť v online priestore novú značku automobilu CUPRA, ktorá má na trhu nulovú spontánnu znalosť?

Ako značku CUPRA dostať do povedomia ľudí, keď asociácie s ňou sú zatiaľ nulové? Navyše počas pandémie Kovid-19 a v období, keď neprebiehajú autosalóny a neorganizujú sa eventy?

Aby si novú značku ľudia mohli zamilovať, musia ju najprv spoznať a objaviť jej jedinečné kvality. Ale ako to urobiť pri značke, s ktorou sa ľuďom nespájajú žiadne predstavy o typickom tvare, zvuku motora či pocitu z neho. Ako dosiahnuť, aby na toto auto mali ľudia “chuť”?

Riešenie Generations

Spojenie neznámeho so známym, s našou prirodzenou podstatou, s našimi zmyslami. CUPRA brand vznikol odčlenením od značky SEAT a produkuje vlastné originálne vozidlá. Preto aj komunikácia podčiarkuje originalitu: Originálne riešenia pre zavedenie originálnej značky. Séria ATL a online aktivít pre čo najrýchlejšie zavedenie brandu na trhu.

Vytvorili sme koncept #6zmyslov. K realizácii sme oslovili 5 originálnych slovenských umelcov a influencerov, ktorí predstavili značku CUPRA podľa oblastí, v ktorých vynikajú.

Každý z nich predstavil značku cez oblasť, v ktorej sa prezentuje, oblasť, ktorá zároveň reprezentuje 1 zo zmyslov.

  • ZRAK – Peter Sedláčik (fotograf), Žužu Gálová (fotografka)
  • CHUŤ – Michal Konrád (šéfkuchár)
  • ČUCH – Natália Gápľovská ( parfumérka)
  • HMAT – Viera Brunovská (šperkárka)
  • SLUCH – Milan Lieskovský (DJ)
  • 6. ZMYSEL – Jazda na CUPRA Formentor, ktorú si výhercovia – followeri online súťaží užili spolu s influencermi

Zo všetkých zmyslov je zrak ten, ktorý najviac definuje moje bytie. Pre zachytenie krásy dravého auta, akým je Cupra Formentor, som sa rozhodol využiť hru medzi svetlom a tmou. Auto som zahalil do tmy v tmavej garáži a využitím koncentrovaného svetla vo forme svetelných trubíc som upriamil pozornosť na detaily, ktoré ma najviac oslovili pri pohľade na auto. Dynamické, originálne a sofistikované. Hmm, bola radosť zachytiť tieto krásne krivky.

Peter Sedláčik

Preložiť pôžitok z auta do chuti jedla? Tak na túto výzvu mám naozaj chuť!

Michal Konrád

Prešiel som celé Slovensko s Cuprou a boli to fascinujúce chvíle. Cupra splnila všetko, čo milujem na dobrej hudbe. Dynamika, energia, výbušnosť… prežil som všetky emócie, ktoré mám na stage-i pred vypredaným publikom. Momenty, ktoré sú nenahraditeľné a napĺňajú môj život.

DJ Milan Lieskovský

Čuch je najviac spojený s našími emóciami a spomienkami spomedzi všetkých zmyslov. Cítim dobrodružstvo, rýchlosť, dravosť, vášeň, zvedavosť, cítim blízkosť diaľok. Čo cítiš Ty?

Natália Gápoľovská

Inšpiráciou pre tvar sa stali krivky CUPRA, eleganciu podčiarkuje čierna patina na jemne matnom povrchu. Kľúčenka v tvare vĺčika je zakončená malým briliantom vo farbe champagne-brown, podobnej aká sa objavuje v logu auta.

Viera Brunovská

Priebeh kampane

Influenceri predstavili svoje umenie na svojich sociálnych sieťach. Výsledok tohto spojenia sme tiež spostredkovali divákom a followerom na webe a oficiálnych účtoch sociálnych sietí značky CUPRA.

A napokon vznikol aj originálny slovenský online spot. Jeho emócia a kvalita presvedčila natoľko, že okrem oficiálnej launchovacej komunikácie CUPRA sa ako jediný v rámci Európy vysielal aj v TV.

Výsledky kampane

Projekt si zakrátko získal pozornosť médií – TV, tlač .Jeho obľuba prerástla aj do nadlinkovej komunikácie. Vytvorili sme netradičné inzeráty. Rozhlasový spot sme využili ako pozvánku do online prostredia.

  • Priemerná týždenná návštevnosť webu stúpla počas kampane o 38 %
  • Počet fanúšikov na soc. sieti Facebook vzrástol o 152 %
  • Počet zobrazení stránky na soc. sieti Facebook stúpol o 351 %
  • Počet followerov na soc. sieti Instagram vzrástol o 380 %
  • Počet zobrazení stránky na soc. sieti Instagram stúpol o 654 %

Najmä sme však divákom, followerom a potenciálnym zákazníkom spostredkovali zážitok zo značky CUPRA všetkými možnými zmyslami. Vytvorili sme pre nich originálny slovenský kontent najmladšej európskej automobilovej značky, ktorú odprezentovali slovenskí umelci. Podarilo sa nám tak odštartovať vzrušujúcu jazdu značky CUPRA naprieč Slovenskom.

Aj tento projekt by vás mohol zaujímať

CRH sa mení na Danucem

Zistite viac
CRH sa mení na Danucem