Kľúčové vlastnosti, ktoré robia dobrého lídra

Byť lídrom neznamená len zastávať vedúcu pozíciu, ale aj inšpirovať a viesť ostatných k úspechu. Efektívne vedenie si vyžaduje jedinečný súbor zručností a vlastností, ktoré odlišujú výnimočných lídrov. V tomto príspevku na blogu sa budeme venovať kľúčovým vlastnostiam, ktoré robia dobrého lídra dobrým lídrom.

Tomáš Hasala – Moja misia je cez stovky mladých ľudí pomáhať našej krajine

Vitajte v podcaste Generations, kde sa budeme venovať témam, ktoré zaujímajú a ovplyvňujú generácie v biznise. Preto vás chceme pozvať na diskusie s lídrami z rôznych oblastí, aby sme spoločne hľadali riešenia a inšpirácie. Spoločne sa budeme venovať témam ako inovácie, líderstvo, spoluprácu medzi generáciami a mnoho ďalšieho. „Chcem, aby v tejto krajine chceli žiť… Pokračovať v čítaní Tomáš Hasala – Moja misia je cez stovky mladých ľudí pomáhať našej krajine

Peter Kotuliak – Schopnosť komunikovať o ťažkých témach jednoducho je kľúčová

Za veľkými príbehmi značiek sú silní lídri, ktorí majú víziu a dokážu ju vo svojej spoločnosti presadiť. Prinášame vám unikátne rozhovory s ľuďmi, ktorí vedú najväčšie spoločnosti na Slovensku i zahraničí a stoja za inšpiratívnymi príbehmi známych značiek. Peter Kotuliak, zakladateľ spoločnosti Tempest, nám porozprával ako z malej rodinnej firmy vznikla miliónová spoločnosť. CEO Podcast… Pokračovať v čítaní Peter Kotuliak – Schopnosť komunikovať o ťažkých témach jednoducho je kľúčová

Čo robia líderské značky v čase krízy? (verzia 2022)

Takýto titulok mal článok, ktorý som napísal v čase vypuknutia Covidu a 16. marca 2020 vyšiel v Stratégiách, resp. 19. marca 2020 v Hospodárskych novinách. Netušil som, že o 2 roky budeme čeliť ešte väčšej kríze a tento článok bude stále v mnohom aktuálny. Kríza a náhla zmena je pre ľudí, klientov aj zamestnancov neistota a treba s ňou žiť a pracovať.… Pokračovať v čítaní Čo robia líderské značky v čase krízy? (verzia 2022)

Masterclass v uvedení globálnej značky – najlepší quarterback na svete má vlastný brand

Najlepší quaterback všetkých čias Tom Brady v týchto dňoch predstavil svoju vlastnú značku oblečenia – Brady. Napriek tomu, že jeho popularita a status celebrity sú obrovské a pri svojej značke ich excelentne využíva, nič sa neurobí samé.Uvedenie značky na trh je postavené na týchto 7 silných pilieroch a Brady to urobil skutočne premyslene: 1. PR Niektorí značke Brady predpovedajú podobnú… Pokračovať v čítaní Masterclass v uvedení globálnej značky – najlepší quarterback na svete má vlastný brand

GENERATIONS prináša REŠTART

Brandingová agentúra Generations prichádza so svojou novou vizuálnou identitou odrážajúcou zmeny, ktoré prináša biznis a celospoločenské zmeny v druhej dekáde 21. storočia.

Generations pracuje pre Očnú kliniku NeoVízia

Brandingová agentúra Generations s hrdosťou oznamuje začiatok spolupráce s oceňovanou Očnou klinikou NeoVízia. Je to v poradí už piaty nový klient agentúry v tomto roku. Potvrdzuje to trend, že značky chápu potrebu kvalitného a špičkového brandingu v tejto dobe. Značky musia reagovať na nové skutočnosti, otvárať nové komunikačné kanály so svojimi zákazníkmi, potrebujú silnejší, otvorenejší… Pokračovať v čítaní Generations pracuje pre Očnú kliniku NeoVízia

Trendom už nie je Work-Life Balance, ale Well-Being

Proces brandingu v Generations je komplexný proces. Počas analytickej fázy sa s našimi klientami mnohokrát dostávame k podstate biznisu a budúcnosti celého odvetvia. Preto poznáme témy, ktoré firmy podľa svojej veľkosti a odvetvia podnikania práve teraz riešia. Jednou z nich je nástup trendu Well-Being. 1. Schopnosť rýchlej implementácie nového systému práce Dnes otázka neznie, či… Pokračovať v čítaní Trendom už nie je Work-Life Balance, ale Well-Being

Matúš Vallo: Bratislava je značka, ktorá má 730 rokov

Matúš Vallo – Primátor Bratislavy

Za veľkými príbehmi značiek sú silní lídri, ktorí majú víziu a dokážu ju vo svojej spoločnosti presadiť. Prinášame vám unikátne rozhovory s ľuďmi, ktorí vedú najväčšie spoločnosti na Slovensku a stoja za inšpiratívnymi príbehmi známych značiek. O tom, aká značka je Bratislava nám porozprával primátor Matúš Vallo. CEO Podcast #13 s Matúšom Vallom Do najnovšej… Pokračovať v čítaní Matúš Vallo: Bratislava je značka, ktorá má 730 rokov

Michal Meško: Značky a firmy tvoria ľudia

Michal Meško – CEO Martinus.sk

Za veľkými príbehmi značiek sú silní lídri, ktorí majú víziu a dokážu ju vo svojej spoločnosti presadiť. Prinášame vám unikátne rozhovory s ľuďmi, ktorí vedú najväčšie spoločnosti na Slovensku a stoja za inšpiratívnymi príbehmi známych značiek. Martinus je dlhodobo jedna z najobľúbenejších značiek na Slovensku. Prečo je to tak nám objasní CEO Martinusu Michal Meško.… Pokračovať v čítaní Michal Meško: Značky a firmy tvoria ľudia