Čo robia líderské značky v čase krízy? (verzia 2022)

Takýto titulok mal článok, ktorý som napísal v čase vypuknutia Covidu a 16. marca 2020 vyšiel v Stratégiách, resp. 19. marca 2020 v Hospodárskych novinách. Netušil som, že o 2 roky budeme čeliť ešte väčšej kríze a tento článok bude stále v mnohom aktuálny. Kríza a náhla zmena je pre ľudí, klientov aj zamestnancov neistota a treba s ňou žiť a pracovať.… Pokračovať v čítaní Čo robia líderské značky v čase krízy? (verzia 2022)

Masterclass v uvedení globálnej značky – najlepší quarterback na svete má vlastný brand

Najlepší quaterback všetkých čias Tom Brady v týchto dňoch predstavil svoju vlastnú značku oblečenia – Brady. Napriek tomu, že jeho popularita a status celebrity sú obrovské a pri svojej značke ich excelentne využíva, nič sa neurobí samé.Uvedenie značky na trh je postavené na týchto 7 silných pilieroch a Brady to urobil skutočne premyslene: 1. PR Niektorí značke Brady predpovedajú podobnú… Pokračovať v čítaní Masterclass v uvedení globálnej značky – najlepší quarterback na svete má vlastný brand

GENERATIONS prináša REŠTART

Brandingová agentúra Generations prichádza so svojou novou vizuálnou identitou odrážajúcou zmeny, ktoré prináša biznis a celospoločenské zmeny v druhej dekáde 21. storočia.

Generations pracuje pre Očnú kliniku NeoVízia

Brandingová agentúra Generations s hrdosťou oznamuje začiatok spolupráce s oceňovanou Očnou klinikou NeoVízia. Je to v poradí už piaty nový klient agentúry v tomto roku. Potvrdzuje to trend, že značky chápu potrebu kvalitného a špičkového brandingu v tejto dobe. Značky musia reagovať na nové skutočnosti, otvárať nové komunikačné kanály so svojimi zákazníkmi, potrebujú silnejší, otvorenejší… Pokračovať v čítaní Generations pracuje pre Očnú kliniku NeoVízia

Trendom už nie je Work-Life Balance, ale Well-Being

Proces brandingu v Generations je komplexný proces. Počas analytickej fázy sa s našimi klientami mnohokrát dostávame k podstate biznisu a budúcnosti celého odvetvia. Preto poznáme témy, ktoré firmy podľa svojej veľkosti a odvetvia podnikania práve teraz riešia. Jednou z nich je nástup trendu Well-Being. 1. Schopnosť rýchlej implementácie nového systému práce Dnes otázka neznie, či… Pokračovať v čítaní Trendom už nie je Work-Life Balance, ale Well-Being

Matúš Vallo: Bratislava je značka, ktorá má 730 rokov

Matúš Vallo – Primátor Bratislavy

Za veľkými príbehmi značiek sú silní lídri, ktorí majú víziu a dokážu ju vo svojej spoločnosti presadiť. Prinášame vám unikátne rozhovory s ľuďmi, ktorí vedú najväčšie spoločnosti na Slovensku a stoja za inšpiratívnymi príbehmi známych značiek. O tom, aká značka je Bratislava nám porozprával primátor Matúš Vallo. CEO Podcast #13 s Matúšom Vallom Do najnovšej… Pokračovať v čítaní Matúš Vallo: Bratislava je značka, ktorá má 730 rokov

Michal Meško: Značky a firmy tvoria ľudia

Michal Meško – CEO Martinus.sk

Za veľkými príbehmi značiek sú silní lídri, ktorí majú víziu a dokážu ju vo svojej spoločnosti presadiť. Prinášame vám unikátne rozhovory s ľuďmi, ktorí vedú najväčšie spoločnosti na Slovensku a stoja za inšpiratívnymi príbehmi známych značiek. Martinus je dlhodobo jedna z najobľúbenejších značiek na Slovensku. Prečo je to tak nám objasní CEO Martinusu Michal Meško.… Pokračovať v čítaní Michal Meško: Značky a firmy tvoria ľudia

Peter Hrčka: Treba byť tvrdý k problému, ale nie k ľuďom

Peter Hrčka – CEO Foxconn Slovakia

Za veľkými príbehmi značiek sú silní lídri, ktorí majú víziu a dokážu ju vo svojej spoločnosti presadiť. Prinášame vám unikátne rozhovory s ľuďmi, ktorí vedú najväčšie spoločnosti na Slovensku i zahraničí a stoja za inšpiratívnymi príbehmi známych značiek. CEO Peter Hrčka nám porozprával, ako sa vyprofiloval technik vo výrobe na CEO jednej z najvýznamnejších firiem… Pokračovať v čítaní Peter Hrčka: Treba byť tvrdý k problému, ale nie k ľuďom

Wanda Adamík Hrycová: Každý ďalší projekt ma učí pokore

Za veľkými príbehmi značiek sú silní lídri, ktorí majú víziu a dokážu ju vo svojej spoločnosti presadiť. Prinášame vám unikátne rozhovory s ľuďmi, ktorí vedú najväčšie spoločnosti na Slovensku i zahraničí a stoja za inšpiratívnymi príbehmi známych značiek. Wanda Adamík Hrycová je zrejme najvýznamnejšou filmovou producentkou na Slovensku. CEO Podcast #10 s Wandou Adamík Hrycovou… Pokračovať v čítaní Wanda Adamík Hrycová: Každý ďalší projekt ma učí pokore

Ako sme zvýšili atraktivitu značky BILLA počas pandémie

BILLA

Sme radi, spoločnosť BILLA si vybrala brandingovú agentúru Generations na riešenie employer brandingu a náborovej kampane. Employer branding patrí k jedným z kľúčových know-how našej agentúry. Namiesto kampane sme klientovi priniesli flexibilné riešenia a nástroje, ktoré môže využívať dlhodobo a reagovať na zmeny v spoločnosti. Flexibilnosť riešení sme si mohli nečakane rýchlo overiť, pretože v… Pokračovať v čítaní Ako sme zvýšili atraktivitu značky BILLA počas pandémie