Najlepší quaterback všetkých čias Tom Brady v týchto dňoch predstavil svoju vlastnú značku oblečenia – Brady. Napriek tomu, že jeho popularita a status celebrity sú obrovské a pri svojej značke ich excelentne využíva, nič sa neurobí samé. Uvedenie značky na trh je postavené na týchto 7 silných pilieroch a Brady to urobil skutočne premyslene:
1. PR
Niektorí značke Brady predpovedajú podobnú budúcnosť a úspech ako značke Jordan. Nič lepšie ako porovnávací príbeh s TOP značkou nevymyslíte a je úžasné ako sa takáto špekulácia rýchlo dostane do titulkov médií.
2. Timing
Začína sa playoff amerického futbalu, ktorý vyvrcholí Super Bowlom. V Amerike je máloktorá udalosť sledovaná viac a Tampa Bay Bucaneers po minuloročnom zázraku (kedy ich práve odpisovaný Tom Brady priviedol k titulu) patrí medzi ostro sledované tímy. Čo viac ako viditeľnosť si môže značka Brady na svojom štarte želať?
3. Influenceri
Každá módna značka oblečenia potrebuje svojich protagonistov. Okrem Toma Bradyho by to mohli byť jeho priatelia celebrity alebo manželka Gisele Bündchen, ale Brady to urobil ešte šikovnejšie. Tom si vybral za svojich ambasádorov mladých a ešte relatívne neznámych univerzitných športovcov s veľkou perspektívou a ambíciami – presne ako jeho značka. Geniálny ťah – drive a zameranie na výkon kolujú v žilách mladých športovcov, ktorí sa chcú presadiť v najlepších amerických ligách. Win win. Kto z nich by na začiatku kariéry nechcel byť ako Tom Brady? Takže to športovci radi urobili, či už sú to atléti, basketbalisti, futbalisti, či hokejisti. Tom Brady im dal priestor a pritiahol na nich (a svoju značku) pozornosť. Mladí športovci zase oslovia mladých ľudí a svoje publikum. A napríklad aj vďaka tomu mu za 1 deň pribudlo 130 tisíc followerov na IG. Mimochodom, ak značku chcete propagovať, môžete sa na stránke prihlásiť v špeciálnej sekcii.
Autor článku
Daniel Bradáč
MANAGING PARTNER