Aký bol rok 2020?

23. 12. 2020

Aký bol rok 2020?

Blíži sa koniec roka 2020, ktorý nás všetkých postavil pred mnohé výzvy a v určitých chvíľach plynul skutočne pomaly. Pre každého z nás súkromne bol tento rok testom sily. Pre značky bol tento rok tiež testom schopnosti rýchlo a flexibilne zareagovať. V roku 2020 sa ľudia aj firmy, ako to už v krízových časoch býva, dozvedeli o sebe pravdu, na ktorú museli reagovať. Bez jej pomenovania ale nie je možný posun vpred.

Lídri chcú poznať pravdu a na nej stavať stratégiu svojej firmy a značky.
Daniel Bradáč

Napredovať sa nedá bez stratégie podloženej dátami, bez zrozumiteľnej komunikácie, ani bez správnych ľudí. Na týchto troch pilieroch staviame budovanie značiek našich klientov. Sme radi, že sa aj v tomto ťažkom roku 2020 ukázala naša stratégia – budovať značky postavené na pravde a analýze – správna. Aj keď nie vo všetkom, čoho sme sa dotkli, sme zvíťazili. Berieme tento rok s pokorou a všetkým našim klientom a celému nášmu tímu z celého srdca ďakujeme za všetko, čím sa nám spoločne podarilo prejsť. A bolo toho naozaj veľa…

Unipharma

Unipharma – líder na farmaceutickom trhu

V druhej polovici roka sme začali spolupracovať so značkami Unipharma, Lekárne Plus a Apotheke. Práca na definovaní architekúry týchto značiek, employer brandingu a ich marketingovej stratégii je jedným z našich veľkých súčasných projektov.

CRH – svetový líder v stavebnom odvetví

Pozicioning kľúčového produktu CRH, globálneho lídra v segmente výroby stavebných materiálov na šiestich európskych trhoch, je naším veľkým medzinárodným projektom. Práve v týchto dňoch bol výsledok nadšene prijatý medzinárodným tímom a my sa tešíme na ďalšiu medzinárodnú spoluprácu.

Foxconn Slovakia – líder v elektrotechnickom odvetví

Dlhodobo sa venujeme budovaniu značiek pôsobiacich vo výrobnej sfére. Naše portfólio v tomto roku obohatil Foxconn Slovakia – jeden z najväčších zamestnávateľov na Slovensku a zároveň jeden z najväčších výrobcov elektrotechniky v Európe. Záver roka je pre nás zavŕšením celoročnej spolupráce na internej a externej kampani “Budúcnosť tvoríme my.”

CEO Podcast

Generations CEO Podcasty

Ako každý rok, aj tento bol naplnený mnohými stretnutiami s inšpiratívnymi lídrami. Máme radosť, že sa nám ich darí spracovávať pre publikum v podobe CEO podcastu – rozhovorov Daniela Bradáča s biznis lídrami. Populárne rozhovory so CEO sa rozrastajú o stále nových inšpiratívnych lídrov: Pavol Lančarič (Orange), Lucia Pašková (Curaprox), Ján Hanuš (CEO Telenor Hungary), Vilo Trška (CEO Procter&Gamble JAR) až po generálneho riaditeľa Generali Juraja Jurčíka. Budúci rok máme s týmto formátom ambiciózne plány. Sledujte nás. ????

Websupport – budovanie globálnej značky

So značkou Websupport sme strávili prvú polovicu roka pri analýze a definovaní budovania značky a jej potenciálu v regióne Slovenska, Čiech a Maďarska a táto spolupráca je jedným z našich významných medzinárodných projektov. Veríme, že čoskoro uvidíme svetovú kreativitu, pre ktorej zadanie sme klientovi pripravovali vstupy.

Jeden článok je rozhodne malý priestor na to, aby sme opísali, čím bol tento rok plný až po okraj. Rozhodne chceme poďakovať všetkým našim dlhoročným aj novým klientom za spoluprácu a podporu, ktorú si nesmierne vážime.

Prajeme všetkým pokojné vianočné sviatky a v ďalšom roku zdravie, pokoj a lásku.

Daniel Bradáč, Eva Bradáčová a tím Generations

Autor článku

Daniel Bradáč
MANAGING PARTNER

Aj tento článok by vás mohol zaujímať

GGE – Employer branding s poriadnou dávkou energie

Čítajte viac
GGE – Employer branding s poriadnou dávkou energie