Employer branding – BILLA, FONTANA a DEUTSCHMANN

21. 10. 2024

  • Home
  • Blog
  • Employer branding – BILLA, FONTANA a DEUTSCHMANN
Employer branding – BILLA, FONTANA a DEUTSCHMANN

V dnešnej dobe je employer branding jedným z kľúčových nástrojov pre firmy, ktoré chcú prilákať kvalitných zamestnancov a vybudovať silnú firemnú kultúru. Generations Brand Consulting pomáha spoločnostiam nielen v budovaní silnej značky pre zákazníkov, ale aj v tvorbe atraktívneho imidžu zamestnávateľa, ktorý pritiahne talenty, zlepší zapojenie zamestnancov a zvýši lojalitu.

Pozrime sa na niektoré úspešné príklady employer brandingu, ktoré sme urobili pre našich klientov.

BILLA – Aplikácia SiBILLA

Je nesmierne náročné byť preferovanou voľbou ako zamestnávateľ ak nie ste market líder. Musíte byť o to kreatívnejší. Aj preto sme prišli s aplikáciou SiBILLA, ktorý mohla spoločnosť Billa využiť v rámci svojho employer brandingu. Táto aplikácia slúžila ako moderný nástroj na predpovedanie, ktorá pracovná pozícia v Bille je pre záujemcov najvhodnejšia. Uchádzači mohli interaktívne odpovedať na rôzne otázky a zistiť, kde by najlepšie zapadli v rámci spoločnosti. SiBILLA nielenže zjednodušovala proces náboru, ale primárne hravou formou vytvárala pozitívny zážitok zo značky pre kandidátov.

Logo SiBILLA

FONTANA – Make the Cut

FONTANA v rámci positioningu a uvedenia nového claimu na trh – Make the Cut, prišla aj s novou náborovou inzerciou „Urob rázny rez vo svojej kariére“. Táto kampaň sa zamerala na ambicióznych ľudí, ktorí chcú zmeniť svoju kariéru a pracovať pre dynamickú a inovatívnu firmu, ktorá patrí medzi najväčších európskych výrobcov poľnohospodárskych nožov na svete. Z pôvodného a generického claimu „We support your needs“, sa FONTANA posunula k sebavedomejšiemu „Make the cut“ – anglickému idiomu, ktorý hovorí o tom, že s našimi výrobkami sa vo svete presadíte, pretože my sme elita v tom, čo vyrábame. A takto zmýšľajúcich zametsnancov, ktorí by boli hrdí na našu firmu aj hľadáme.  Inzercia kombinovala nový kreatívny vizuálny štýl s jasným odkazom – ak chceš niečo zmeniť, urob ten rozhodujúci krok.

Fontana – Kľúčový vizuál

Deutschmann Internationale Spedition – Hýbeme svet k lepšiemu

Deutschmann má skutočne výnimočnú CEO, ktorá nechce generické posolstvá a kampane, ale má rada priamy, jasný a zrozumiteľný prístup – aj preto sme v kampani upsutili od pôvodne zamýšľajúceho sa headlineu – Každý má možnosť pracovať pre Deutschmann, ktorý je síce pravda, ale nie je v ničom výnimočný a motivačný oproti iným. Omnoho adresnejšie a inkluzívne je posolstvo v prípade rómskeho zamestnanca – Tu nezáleží na tom, ako vyzeráš, ale aký si.

Sebavedomé, priame a pravdivé. Zdôrazňujúce, že firma prijíma ľudí bez predsudkov a hľadá talenty, ktoré sú definované svojimi schopnosťami, nie vzhľadom. Tento prístup nielenže podporuje rôznorodosť v tímoch, ale aj posilňuje firemnú kultúru založenú na rovnosti a rešpekte.

Billboard Deutschmann

V Generations Brand Consulting pristupujeme ku klientom a kampaniam individuálne a na základe našeho rokmi vybudovaného a už overeného postupu. Žiaden klient nedostane od nás klišé alebo generický výstup.

Naša práca je dôkazom toho, že employer branding je viac než len kampaň – je to budovanie značky zamestnávateľa, na základe dôkladnej analýzy, ktorá nám dovoľuje povedať, čo klient naozaj potrebuje, nie je to triafanie kreatívnej idey na základe briefu, ale kreatívna Brand idea v rámci Brand feasibility study, ktorá reflektuje skutočnú podstatu firmy, firemnej kultúry a hodnôt, ktoré zamestnanci cítia a oceňujú.

Ak máte záujem o vytvorenie employer brandingu, ktorý odrazí kultúru vašej firmy a pritiahne tých správnych ľudí, neváhajte nás kontaktovať.

Autor článku

Daniel Bradáč
MANAGING PARTNER

Aj tento článok by vás mohol zaujímať

Kľúčové vlastnosti, ktoré robia dobrého lídra

Čítajte viac
Kľúčové vlastnosti, ktoré robia dobrého lídra