OVB – Investuj do seba

OVB – Investuj do seba

Otáčame paradigmu: Dôchodky nepatria iba starej generácii

V blízkej budúcnosti sa služby sprostredkovateľských spoločností chystá využiť 21 % populácie, pričom takmer polovica z nich momentálne tieto služby nevyužíva. Ide skôr o mladších ľudí vo veku 18 – 39 rokov, z menších sídiel, so stredným až nižším príjmom.

Zmeniť firemnú kultúru a vnímanie v takej veľkej spoločnosti, akou OVB Allfinanz Slovensko nesporne je, si vyžaduje veľkú dávku politiky, kreativity, profesionality a rozhodnosti. To všetko nám Daniel Bradáč priniesol. 

Jaroslav Vonkomer

OVB – Investuj do seba

Zadanie klienta

Najstaršia spoločnosť a líder na slovenskom trhu finančného sprostredkovania nás oslovil s požiadavkou nastavenia komunikácie a brandingovej stratégie s cieľom podporiť pozitívne vnímanie značky OVB v očiach verejnosti a zlepšiť reputáciu na trhu.

Riešenie Generations

Klientovi sme vypracovali dlhodobú stratégiu budovania dobrého mena značky založeného na užšej spolupráci zamestnancov a sprostredkovateľov t.j. takmer 3500 ľudí. Vytvorili sme systém merania výkonosti značky, budovania vzťahov s novinármi, koncentrovanej medializácie, reputačného a krízového manažmentu, mediálnej kontroly sprostredkovateľov, medializácie a zapojenia externej siete do budovania PR kampane.

Kampaň "Myslíme na tvoju budúcnosť"

Mladí ľudia majú pocit, že sú nezničiteľní. Žijú v prítomnosti a nemyslia na budúcnosť. Vidia hlavne seba a svoje potreby. JA som stredobodom vesmíru. Chcem si užívať si život TU a TERAZ. Na dôchodok nemyslí nikto, keď má 20 rokov.

Otáčame paradigmu: Dôchodky nepatria iba starej generácii. Ukážeme im sporenie na dôchodok ako ďalšiu investíciu do seba. Cieľom kampane ja zaujať, vyrušiť a hovoriť o dôchodku moderne a atraktívne.

Ideu bolo možné variovať na rôzne cieľové skupiny a rôzne finančné produkty.

OVB – Investuj do seba
OVB – Investuj do seba
Aj tento projekt by vás mohol zaujímať

Gašparík – Mäso s dobrým menom

Zistite viac
Gašparík – Mäso s dobrým menom