NeoVízia – Komunikačný koncept

NeoVízia – Komunikačný koncept

Svet je plný fantastických vecí, ktoré stojí za to vidieť

Začnite svoju cestu ku jasnejšiemu videniu práve tu.

Neovizia – Stojí za to vidieť

Zadanie klienta

Nový komunikačný koncept pre prémiovú značku siete očných kliník.

Riešenie Generations

Svet nám prináša množstvo zážitkov, ktoré stojí za to vidieť. Prekonať strachy a mýty z operačných zákrokov má zmysel, pretože – stojí za to vidieť. Viem, že zákrok nie je lacný, ale ten prínos je nezaplatiteľný – stojí za to vidieť. Pacienti, ktorým sme pomohli, otvorili im nové, nečakané možnosti a to – stojí za to vidieť. Investujeme a budeme investovať do najnovších technológií, pretože – stojí za to vidieť.

Pod týmto ústredným sloganom sme vytvorili ašpiratívny a pozitívny komunikačný koncept dlhodobo zastrešujúci komunikačné potreby klienta v najširšom spektre médií.

Vizuálne riešenie

Ak máte očnú vadu, bráni vám v tom, aby ste videli všetky tie krásne veci, ktoré nám svet ponúka. Ak ju chcete odstrániť, musíte sa rozhodnúť, preukázať istú aktivitu, minimálne urobiť ten prvý krok – zamyslieť sa, ozvať sa, zavolať, prísť. A práve tento moment prekonávanie prekážky akcentuje naše riešenie.

Takéto riešenie nám umožňuje rozohrať aktívnu hru s percipientom komunikácie. Rozvinúť ju do širokého spektra médií, dokonca v pozitívnom zmysle “parazitovať” na komunikácii iných subjektov, či verejnom priestore.

Neovizia – Stojí za to vidieť
Neovízia SK – Stojí za to vidieť
Neovízia CZ – Stojí za to vidieť
Neovízia – Stojí za to vidieť
Neovízia – Stojí za to vidieť
Neovízia – Stojí za to vidieť
Neovízia – Stojí za to vidieť
Aj tento projekt by vás mohol zaujímať

Syncreon – Nábor nových zamestnancov

Zistite viac
Syncreon – Nábor nových zamestnancov