Gentleman’s World

Gentleman’s World

Štýl súčasného gentlemana

Gentleman’s World je jednou z najväčších sietí barber-shopov na Slovensku. Služby svojím zákazníkom poskytuje vo viacerých prevádzkach od Bratislavy po Košice.

Význam loga Gentleman's World

Zadanie klienta

Zatraktívniť značku GW, vytvoriť jednotiacu brand ideu, zredizajnovať logo a vizuálnu identitu, nastaviť komunikačnú stratégiu, vytvoriť komunikačné riešenia pre zvýšenie awareness a pripraviť employer branding.

Riešenie Generations

Súčasný gentleman.

Cieľom redizajnu bolo jednoznačnejšie a presnejšie priradenie značky k oblasti poskytovaných služieb, jej zmodernizovaniu a vytvorenie unikátnej brand idey použiteľnej v kompletnej 360º komunikácii. Následne sme pripravili komunikáciu zmeny identity a komunikačnú stratégiu a riešenie komunikácie pre zvýšenie znalosti značky, employer brandingu a komunikácii v sociálnych médiách.

Generation's World office
Gentleman's World merch
Gentleman's World sociálne siete

Naše služby pre Gentleman's World

Aj tento projekt by vás mohol zaujímať

Asseco Central Europe

Zistite viac
Asseco Central Europe
Základné informácie o cookies

Táto webová lokalita používa súbory cookies, aby sme Vám mohli poskytnúť najlepšiu možnú používateľskú kvalitu. Informácie o súboroch cookies sú uložené vo Vašom prehliadači a vykonávajú funkcie, ako napríklad rozpoznanie Vás pri návrate na našu webovú stránku a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej stránky sú pre vás najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Všetky nastavenia súborov cookies môžete upraviť tak, že prejdete na záložky na ľavej strane.