DPOH
Otvorený branding divadla s jasným názorom a špecifickou dramaturgiou.
Zadanie klienta
Navrhnúť nový branding pre divadlo s jasným názorom, špecifickou dramaturgiou a citlivým historickým kontextom, ktorý bude zároveň funkčný pre internú komunikáciu a dostatočne výrazný navonok.
Inšpirácia: Divadlo ako dialóg
Divadlo nie je len priestor. Je to téma, čas a kontext. Je to tvoriaci tím aj divák, obsah aj forma, otázky aj odpovede.
Z tohto uvažovania vznikol koncept značky postavenej na interpunkcii – elementárnom nástroji jazyka, ktorý tvrdí, pýta sa a vyjadruje názor a emóciu.
.?!
Základná vizuálna identita stojí na trojici interpunkčných znamienok:
- Bodka (.) – ako fakt, výpoveď, konštatovanie.
- Otáznik (?) – ako pochybnosť, výzva na interpretáciu.
- Výkričník (!) – ako emocionálna reakcia, apel, energia.
Príklady aplikácie:
- KŇAZ. VRAH? PREZIDENT! (inscenácia o J. Tisovi)
- SYNOVIA. MAČOVIA? ZOMBIES! (inscenácia o toxickej maskulinite)
Branding tak umožňuje jasne komunikovať podstatu jednotlivých inscenácií, zároveň si však zachováva svoju vizuálnu konzistenciu a interpretačnú hĺbku.
Riešenie Generations
Branding, ktorý žije s divadlom
Funkčný v každodennej komunikácii
- Aplikovaný v printoch, na sociálnych sieťach, v online kampaniach a citylightoch.
Otvorený pre umelecké presahy
- Viditeľný v rámci projektov ako Biela noc či koncert 17. november, kde značka vystupuje ako kultúrny dialóg.
Rešpektujúci aj odvážny
- Nezatvára sa pred témami. Práve naopak – otvára ich a vytvára rámec pre ich verejnú artikuláciu.
Záver
Nový branding DPOH nestavia múry – kladie otázky, odpovedá a zanecháva výkričník.
Je to komunikačný nástroj, ktorý nesie obsah, neskrýva sa za formu a umožňuje divadlu zostať tým, čím je: živým, otvoreným, aktuálnym priestorom pre umenie a spoločenský diskurz.
Základná vizuálna identita stojí na trojici interpunkčných znamienok: .?!

KŇAZ. VRAH? PREZIDENT! (inscenácia o J. Tisovi)

SYNOVIA. MAČOVIA? ZOMBIES! (inscenácia o toxickej maskulinite)
