Gašparík – Mäso s dobrým menom

Gašparík – Mäso s dobrým menom

Mäso s dobrým menom

Meno sme použili ako ústredný claim budovania značky.

Gašparík – Mäso s dobrým menom

Zadanie klienta

Podpora budovania značky Gašparík.

Riešenie Generations

Idea: Mäso s dobrým menom. Róbert Gašparík je majiteľom mäsovýrovy a svoj podnik vybudoval od piky. Je postavený na kvalite a jeho mene. Meno máte iba jedno. Preto sme ho použili ako ústredný claim celého budovania značky.

Nová moderná vizuálna identita a komunikačné riešenie s dôrazom na skĺbenie moderného dizajnu a tradičného remesla, s použitím hlášok z piesne Milana Lasicu & Jula Satinského  – Mäso.

Gašparík – Mäso s dobrým menom – výrobky
Gašparík – Mäso s dobrým menom – merch
Gašparík – Mäso s dobrým menom – sociálne siete
Gašparík – Mäso s dobrým menom – novinky
Aj tento projekt by vás mohol zaujímať

Symfónia Umenia – Ako urobiť zo zaujímavého atraktívne?

Zistite viac
Symfónia Umenia – Ako urobiť zo zaujímavého atraktívne?