Meníme vízie v realitu a vytvárame tak pre klienta nezameniteľný brand. Rovnako to bolo aj pri Rinee. Naším cieľom bolo nadviazať na hodnotný šperk hodnotnú emóciu tak, aby jedno podporovalo druhé.
Vznik šperkov Rinee bol inšpirovaný narodením dcérky Kataríny Vavrovej, autorky dizajnov. Prvotným impulzom bola teda emócia. Práve tá je základom nášho konceptu.
Naším zámerom bolo pre klienta vybudovať pevnú brandingovú stratégiu s cieľom osloviť a odlíšiť sa.
Jedným z významných prvkov, ktorý sme videli ako charakteristický a ikonický, bolo práve „znamienko lásky“, červená bodka v logu, ktorá je metaforou dokonalého šperku. Pre Rinee sme vytvorili jemný dizajn, ktorý predstavuje kľúčovú vizualitu, podporuje pôvab šperkov, rovnako ako spôsob komunikácie, ktorý je poetický a nežný. Webovú stránku značky sme obliekli do štýlového, no stále jemného a čistého dizajnu, ktorý upriamuje svojou jednoduchosťou pozornosť na produkt.
Ďalším spôsobom prezentovania značky bolo umiestnenie exkluzívneho zľavového voucheru do babyboxu, ktorým sú obdarované matky v nemocniciach po narodení svojho dieťaťa.