Rinee – Znamienko lásky

Rinee – Znamienko lásky

Nová značka exkluzívnych šperkov z dielne slovenskej dizajnérky Kataríny Vavrovej

Predstavuje líniu niekoľkých dizajnov náušníc, náramkov a náhrdelníkov s ambíciou stať sa jednou z najvyhľadávanejších značiek dámskych a detských šperkov.

Tieto jedinečné šperky oslavujú to najsilnejšie a najvrúcnejšie puto – lásku medzi matkou a jej dieťaťom. V tomto duchu sa nesie aj launch značky s kolekciou mama a dcéra, ktorá pozýva spoznať svet Rinee.

Katarína Vávrová

Zadanie klienta

  • Vytvoriť obľúbenú značku dámskych a detských šperkov z autorskej dielne slovenskej dizajnérky Kataríny Vavrovej.
  • Uvedenie značky na slovenský trh pod názvom Rinee.
  • Zadefinovať jej hodnoty a identitu.
  • Nájsť spôsob oslovenia cieľovej skupiny.
  • Vzbudiť emóciu, povedomie, popularitu a dôveryhodnosť.
  • Naplniť online a offline priestor kvalitným obsahom, ktorý správnym spôsobom odkomunikuje značku.

Riešenie Generations

Meníme vízie v realitu a vytvárame tak pre klienta nezameniteľný brand. Rovnako to bolo aj pri Rinee. Naším cieľom bolo nadviazať na hodnotný šperk hodnotnú emóciu tak, aby jedno podporovalo druhé.
Vznik šperkov Rinee bol inšpirovaný narodením dcérky Kataríny Vavrovej, autorky dizajnov. Prvotným impulzom bola teda emócia. Práve tá je základom nášho konceptu.

Naším zámerom bolo pre klienta vybudovať pevnú brandingovú stratégiu s cieľom osloviť a odlíšiť sa.

Jedným z významných prvkov, ktorý sme videli ako charakteristický a ikonický, bolo práve „znamienko lásky“, červená bodka v logu, ktorá je metaforou dokonalého šperku. Pre Rinee sme vytvorili jemný dizajn, ktorý predstavuje kľúčovú vizualitu, podporuje pôvab šperkov, rovnako ako spôsob komunikácie, ktorý je poetický a nežný. Webovú stránku značky sme obliekli do štýlového, no stále jemného a čistého dizajnu, ktorý upriamuje svojou jednoduchosťou pozornosť na produkt.

Ďalším spôsobom prezentovania značky bolo umiestnenie exkluzívneho zľavového voucheru do babyboxu, ktorým sú obdarované matky v nemocniciach po narodení svojho dieťaťa.

Rinee náušničky pre bábätká
Rinee – vizitky
Rinee – krabička

Naúšničky, ktoré som navrhla stelesňujú pôvab, jemnosť, krehkosť a dievčenskosť.

Katarína Vavrová

Výsledky

  • Počet potenciálnych zákazníkov, ktorí registrovali svoj e-mail v záujme o produkt a informácie ohľadne spustenia predaja, prevýšil už v prvé dní počet 100 e-mailových adries.
  • Na sociálnych sieťach sa počas prvých 2 týždňov vyšplhala základňa fanúšikov na číslo 200 + followerov.
  • Za prvých 24 hodín spustenia e-shopu úplne novej značky na trhu sa predalo 11 produktov, pričom každým dňom predaj rastie.
  • Záujem médií o novú značku šperkov sa prejavil už v začiatkoch jej komunikácie.
Aj tento projekt by vás mohol zaujímať

Asseco Central Europe

Zistite viac
Asseco Central Europe