Rohoznik White – Nová značka bieleho cementu

Rohoznik White – Nová značka bieleho cementu

Ako zvýšiť hodnotu bieleho cementu, ktorý má z hľadiska budúcnosti veľké uplatnenie na trhu?

Vytvorili sme nový sub-brand. Vytvorenie novej značky pre biely cement v rámci portfólia produktov Danucem, nám umožnilo pýtať si na základe nezameniteľnosti lokality, kvality a obmedzeného množstva vyššiu hodnotu.

Zadanie klienta

Ako zvýšiť hodnotu bieleho cementu na trhu, kde je veľká konkurencia a kapacita výroby je obmedzená?

Riešenie Generations

Vytvorili sme ROHOZNIK WHITE – značku postavenú na geografickom umiestnení, keďže celá Európa uznáva kvalitu bieleho cementu z Rohožníka. Pre nášho klienta sme navrhli pozicioning, názov, dizajn, korporátnu identitu ako aj základné komunikačné riešenia.

Dizajn loga vychádza z erbu Rohožníka, v ktorom sa nachádza biely rytier, ako symbol sily a pevnosti bieleho cementu.

ROHOŽNÍK WHITE
ROHOŽNÍK WHITE – cisterna
ROHOŽNÍK WHITE – chat
ROHOŽNÍK WHITE – vrece cementu
Aj tento projekt by vás mohol zaujímať

NeoVízia – Komunikačný koncept

Zistite viac
NeoVízia – Komunikačný koncept