CRH sa mení na Danucem

CRH sa mení na Danucem

Rebranding jedného z najväčších producentov stavebných materiálov v strednej Európe

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Zadanie klienta

Otázka a úloha, pred ktorou sme stáli bola zložitá. Ako rebrandovať v segmente jednu z najznámejších značiek na svete CRH, ktorú v B2B biznise pozná každý, na neznámu lokálnu značku pôsobiacu vo V4?

Riešenie Generations

Na základe Brand Feasibility Study sme pre novú značku DANUCEM identifikovali hodnoty a unikátny pozicioning, ktorý sa pretavil aj do claimu: BUILDING LEGACY.  Hľadali sme positioning, ktorý by ukotvil značku v predmete jej podnikania a mal zároveň aj iný zmysel. „Building“ a „Legacy“ môže zanechať len skutočne ambiciózna značka, ktorá je alebo chce byť dlhodobým lídrom na trhu. Chce sa správať zodpovedne, udržateľne a dlhodobo podnikať v regióne.

Tak vzniklo unikátne spojenie „Building Legacy“, ktoré funguje aj v rámci employer brandingu pre motiváciu existujúcich zamestnancov, ale aj v oblasti náboru.

„Poďte k nám pracovať a budovať dedičstvo…“ Pre novú značku sme pripravili celý proces rebrandingu, jej nový komunikačný štýl, kreatívu aj riešenie dizajnu obalov a ostatných firemných nosičov.

Aj tento projekt by vás mohol zaujímať

Gašparík – Mäso s dobrým menom

Zistite viac
Gašparík – Mäso s dobrým menom