CRH sa mení na Danucem

CRH sa mení na Danucem

Rebranding jedného z najväčších producentov stavebných materiálov v strednej Európe

Vytvorenie modernej značky v povodí Dunaja, pre ktorú by chceli ľudia pracovať. Značky, ktorá dáva záväzok dlhodobého a udržateľného podnikania, s ohľadom na budúcnosť krajín V4. Nový pozicioning, brand idea a claim budú sebavedomým vyjadrením ambícií.

Zadanie klienta

Otázka a úloha, pred ktorou sme stáli bola zložitá. Ako rebrandovať v segmente jednu z najznámejších značiek na svete CRH, ktorú v B2B biznise pozná každý, na neznámu lokálnu značku pôsobiacu vo V4?

Riešenie Generations

Na základe Brand Feasibility Study sme pre novú značku DANUCEM identifikovali hodnoty a unikátny pozicioning, ktorý sa pretavil aj do claimu: BUILDING LEGACY.  Hľadali sme positioning, ktorý by ukotvil značku v predmete jej podnikania a mal zároveň aj iný zmysel. „Building“ a „Legacy“ môže zanechať len skutočne ambiciózna značka, ktorá je alebo chce byť dlhodobým lídrom na trhu. Chce sa správať zodpovedne, udržateľne a dlhodobo podnikať v regióne.

Tak vzniklo unikátne spojenie „Building Legacy“, ktoré funguje aj v rámci employer brandingu pre motiváciu existujúcich zamestnancov, ale aj v oblasti náboru.

„Poďte k nám pracovať a budovať dedičstvo…“ Pre novú značku sme pripravili celý proces rebrandingu, jej nový komunikačný štýl, kreatívu aj riešenie dizajnu obalov a ostatných firemných nosičov.

Aj tento projekt by vás mohol zaujímať

Rohoznik White – Nová značka bieleho cementu

Zistite viac
Rohoznik White – Nová značka bieleho cementu