Primitivo je unikátny e-shop s talianskymi potravinami a enotéka v Prešove. Je známa svojím zanietením pre talianske potraviny a vysokou spokojnosťou zákazníkov s úrovňou služieb, kvalitou sortimentu, prístupu a doručovaním.
Perfetto

Ako sa z Primitiva stalo Perfetto?


Zadanie klienta
Zvýšiť znalosť značky a potenciál pre rast, možnosť vytvárania frančízovej siete a potenciálnu expanziu na okolité trhy.
Riešenie Generations
Rebranding: Perfetto – Najlepšie chute Talianska.
Ak riešime potenciál a rast značky, je namieste a zodpovedné uvažovať aj o možnosti rebrandingu, hlavne kvôli nízkej znalosti značky, nejednoznačnému priradeniu názvu k potravinám a eshopu, rovnako málo ľudí vie, že Primitivo je víno, ale hlavne – existujú silné negatívne asociácie so slovom primitívny.
Nový brand je vyjadrením DNA firmy. Toho, že svojím zákazníkom prináša služby v najvyššej možnej kvalite. že kvalita je na prvom mieste. Produkty, ktorézákazníkom prináša chodía osobne vyberať, ochutnávať a testovať. Ručia za ne.
Rebranding sme uviedli efektívnou rebrandingovou kampaňou s dvoma fázami: Zmena, ktorá vďaka vhodne zvolenému názvu bola aj prísľubom. A druhá fáza dôkaz, v ktorej sme prísľub napĺňali kvalitnými produktovými ponukami, službami, radami a inšpiráciami na potvrdenie brand idey.






Naše služby pre Perfetto
- Brand Insight Interview
- Brand Feasibility study
- Brand idea
- Vizuálna a komunikačná identita
- Rebranding
- Komunikačná stratégia