CEFi

Nový brand pre etické financovanie.

Zadanie klienta

Navrhnúť značku pre novú finančno-poradenskú skupinu, ktorá sa odlišuje prístupom:
ľudskosť, etika, empowering, sprevádzanie namiesto predaja.

Riešenie

Vytvorili sme značku CEFi – Centrum etického financovania.
Značku, ktorá nezačína produktom, ale človekom.

Logo a symbol

Logo stavia na bodke na „i“ – pevný bod, kurzor, štart.
Z nej sa odvíja vizuálny jazyk – linková kresba ako cesta.

Vizuálna identita

Farby: modrá, bledomodrá, biela
Štýl: čistý, lineárny, rastúci
Prvok:

Linková kresba – tvorená z bodky, ktorá sa mení na hrot pera alebo kurzor, a zanecháva za sebou jednoduché, ale výpovedné ilustrácie.

Použitie:

  • v printoch, na webe, v sociálnych médiách, animáciách aj prezentáciách
  • vizuálne kombinuje modernú jednoduchosť s dôverou a „nefinančnou“ estetikou

Riešenie Generations

Komunikačný koncept

Claim: Spoločne nájdeme cestu.

Web rozdelený na dve hlavné vetvy:

  1. Cesta osobných financií
  2. Cesta podnikania

Každý návštevník si vyberá svoju cestu.
Z každého bodu sa dá začať – CEFi ukazuje ako.

Výsledok

Značka, ktorá odlišuje CEFi od tradičných finančných domov

Silná identita postavená na jednoduchosti a hodnote pomoci

Vizualita, ktorú si klienti aj finančníci okamžite osvojili

Jasná a zrozumiteľná komunikácia cez všetky kanály

Záver:
Z malej bodky vznikla značka, ktorá pomáha ľuďom orientovať sa vo financiách s pokojom a rešpektom.

Aj tento projekt by vás mohol zaujímať

DPOH

Zistite viac
DPOH
Základné informácie o cookies

Táto webová lokalita používa súbory cookies, aby sme Vám mohli poskytnúť najlepšiu možnú používateľskú kvalitu. Informácie o súboroch cookies sú uložené vo Vašom prehliadači a vykonávajú funkcie, ako napríklad rozpoznanie Vás pri návrate na našu webovú stránku a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej stránky sú pre vás najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Všetky nastavenia súborov cookies môžete upraviť tak, že prejdete na záložky na ľavej strane.