Zadajte svoje kontaktné údaje a budeme vám príležitostne zasielať newsletter s novinkami.
Inšpiratívne case studies úspešných značiek

CUPRA #MASKA
Zisti, čo sa skrýva pod maskou CUPRA je najmladšia značka v portfóliu VW. Jej DNA je dravá,...

THUASNE – Príbehy s krídlami
Thuasne Thuasne je francúzska značka, ktorá pôsobí v 85 krajinách, má 15 dcérskych spoločností...

Perfetto
Ako sa z Primitiva stalo Perfetto? Primitivo je unikátny e-shop s talianskymi potravinami a...

DeutschMann
Firma, ktorá hýbe svet k lepšiemu DeutschMann je slovenská špedičná firma, ktorá už 25 rokov...

Gentleman's World
Štýl súčasného gentlemana Gentleman’s World je jednou z najväčších sietí barber-shopov na...

Asseco Central Europe
Asseco CE Asseco CE je veľká známa medzinárodná IT spoločnosť, pôsobiaca segmentoch –...

Fontana – Make the cut
Fontana Fontana je výrobca nožov a rezacích súčastí poľnohospodárskych strojov, ktorý dodáva...

Tichelmann SK – Kompletné balenie
Tichelmann SK Tichelmann SK je jediný komplexný slovenský výrobca obalov a olových fólií a...

Sme nabití energiou GGE
Ako nabiť značku energiou? GGE patrí k popredným slovenským energetickým skupinám. Investuje do...

Symfónia Umenia – Ako urobiť zo zaujímavého atraktívne?
Redizajn festivalu Symfónia Umenia Symfónia umenia je je multižánrový festival umenia s...

Syncreon – Nábor nových zamestnancov
Launch značky na Slovensku a náborová kampaň Syncreon je logistická firma, hlavný dodávateľ pre...

Rinee – Znamienko lásky
Nová značka exkluzívnych šperkov z dielne slovenskej dizajnérky Kataríny Vavrovej Predstavuje...

CUPRA #6zmyslov
Uvedenie novej a takmer neznámej automobilovej značky CUPRA na slovenskom trhu Cupra je iná. Je...

OVB – Chcem podnikať
Otvárame tému podnikania s OVB Allfinanz Slovensko 15 % ľudí chce začať podnikať. Na Slovensku...

Gašparík – Mäso s dobrým menom
Mäso s dobrým menom Meno sme použili ako ústredný claim budovania značky. Zadanie klienta...

VÚB banka - Interná komunikácia v čase krízy
Pandémia presunula pracovný život z kancelárií do domovov Stáli sme pred úlohou, ako byť...

Dovido – Budovanie globálnej značky
Ako odlíšiť firmu, ktorá pôsobí na 8 trhoch v Európe? DOVIDO je úspešná slovenská spoločnosť,...

CRH sa mení na Danucem
Rebranding jedného z najväčších producentov stavebných materiálov v strednej Európe Vytvorenie...

NeoVízia – Komunikačný koncept
Svet je plný fantastických vecí, ktoré stojí za to vidieť Začnite svoju cestu ku jasnejšiemu...

Rohoznik White – Nová značka bieleho cementu
Ako zvýšiť hodnotu bieleho cementu, ktorý má z hľadiska budúcnosti veľké uplatnenie na trhu?...

BILLA – sikovni.sk
Skutoční zamestnanci BILLA v náborovej kampani Sme radi, spoločnosť BILLA si vybrala...

FOXCONN – Budúcnosť tvoríme my
Positioning, ktorý značku dostal na správne miesto z pohľadu zamestnanca, ako aj širokej...

OVB - Investuj do seba
Otáčame paradigmu: Dôchodky nepatria iba starej generácii V blízkej budúcnosti sa služby...