Encyklopédia budovania značiek

Employer branding – BILLA, FONTANA a DEUTSCHMANN

Employer branding – BILLA, FONTANA a DEUTSCHMANN

V dnešnej dobe je employer branding jedným z kľúčových nástrojov pre firmy, ktoré chcú prilákať...
Aký je rozdiel medzi rebrandigom a úspešným rebrandingom?

Aký je rozdiel medzi rebrandigom a úspešným rebrandingom?

Rebranding sám o sebe prináša pozitívnu emóciu – vždy pozitívne očakávania a treba ich preto...
Táto krajina nie je pre mladých

Táto krajina nie je pre mladých

Prečo? Ťažká téma, tak si ju skúsme rozobrať. Aby sme lepšie chápali podstatu toho, čo...
Dva týždne v dobrej spoločnosti

Dva týždne v dobrej spoločnosti

Budujte vzťahy. Snažte sa ľuďom pomôcť, poradiť im a zlepšiť ich (aj neznámych). Konajte tak,...
GGE – Employer branding s poriadnou dávkou energie

GGE – Employer branding s poriadnou dávkou energie

Máme za sebou komplexnú Brand feasibility study pre GGE, poprednú slovenskú energetickú...
UNIQA – Inspiring coach

UNIQA – Inspiring coach

Získali sme dôveru UNIQA – spoločnosti, ktorá je oporou pre viac ako 15 miliónov klientov...
ASSECO CE – Na ceste k excelentnosti

ASSECO CE – Na ceste k excelentnosti

Pre Asseco Central Europe, jedného z najvýznamnejších poskytovateľov technologických inovácií a...
Ako vybudovať úspešnú e-commerce značku?

Ako vybudovať úspešnú e-commerce značku?

Ako sa úspešné e-commerce značky odlišujú od konkurencie vo svojich stratégiách tak, aby...
1 + 1 = 3 alebo ďalšia cesta k rastu značiek

1 + 1 = 3 alebo ďalšia cesta k rastu značiek

Luxusné módne značky ako Gucci, Louis Vuitton, Tiffany, Boss v posledných rokoch uzatvárajú...
Prechod zo značky HUGO BOSS na HUGO a BOSS

Prechod zo značky HUGO BOSS na HUGO a BOSS

Vždy keď nás niekto v agentúre osloví, aby sme mu pomohli zorientovať sa v mori marketingových...
Kľúčové vlastnosti, ktoré robia dobrého lídra

Kľúčové vlastnosti, ktoré robia dobrého lídra

Byť lídrom neznamená len zastávať vedúcu pozíciu, ale aj inšpirovať a viesť ostatných k...
Čo robia líderské značky v čase krízy? (verzia 2022)

Čo robia líderské značky v čase krízy? (verzia 2022)

Takýto titulok mal článok, ktorý som napísal v čase vypuknutia Covidu a 16. marca 2020 vyšiel...
Masterclass v uvedení globálnej značky – najlepší quarterback na svete má vlastný brand

Masterclass v uvedení globálnej značky – najlepší quarterback na svete má vlastný brand

Najlepší quaterback všetkých čias Tom Brady v týchto dňoch predstavil svoju vlastnú značku...
GENERATIONS prináša REŠTART

GENERATIONS prináša REŠTART

Brandingová agentúra Generations prichádza so svojou novou vizuálnou identitou odrážajúcou...
Generations pracuje pre Očnú kliniku NeoVízia

Generations pracuje pre Očnú kliniku NeoVízia

Brandingová agentúra Generations s hrdosťou oznamuje začiatok spolupráce s oceňovanou Očnou...
Trendom už nie je Work-Life Balance, ale Well-Being

Trendom už nie je Work-Life Balance, ale Well-Being

Proces brandingu v Generations je komplexný proces. Počas analytickej fázy sa s našimi...
Lídri chcú poznať pravdu a na nej stavať stratégiu firmy a značky

Lídri chcú poznať pravdu a na nej stavať stratégiu firmy a značky

S príchodom koronakrízy sa stala mimoriadne dôležitou interná komunikácia, ktorá má vplyv na...
Ako sme zvýšili atraktivitu značky BILLA počas pandémie

Ako sme zvýšili atraktivitu značky BILLA počas pandémie

Sme radi, spoločnosť BILLA si vybrala brandingovú agentúru Generations na riešenie employer...
Aký bol rok 2020?

Aký bol rok 2020?

Blíži sa koniec roka 2020, ktorý nás všetkých postavil pred mnohé výzvy a v určitých chvíľach...
Čo robia líderské značky v čase krízy?

Čo robia líderské značky v čase krízy?

Vážení obchodní priatelia, kým ešte minulý mesiac boli reštaurácie a obchodné centrá plné,...