Čo naozaj zmenil Facebook v zobrazovaní v posledných dňoch?

Facebook v posledných dňoch vyvolal veľké emócie u užívateľov, primárne však na strane médií a značiek. Ide o novú funkciu Explore Feed (Prieskumník), ktorý kumuluje príspevky stránok, ktoré užívatelia lajkujú alebo by sa im mohli páčiť.

TREND: Pomáhame dostať firmy medzi top 3 značky v danom odvetví

Čaká vás uvedenie novej značky na trh alebo rebranding spoločnosti? Hľadáte spôsob, ako sa odlíšiť od konkurencie? Potrebujete zvýšiť predaj, efektívne investovať do reklamy či marketingu? Alebo hľadáte spôsoby, ako motivovať zamestnancov či ako spojiť všetkých pre rovnaký cieľ? „Budujte značku, ktorá bude konzistentná dovnútra i navonok,“ tvrdí Daniel Bradáč, majiteľ brandingovej agentúry Generations, ktorý má

Budovanie značky II.: Príbeh značky sa začína dobrou analýzou

Naše skúsenosti hovoria, že na vytvorenie dobrého positioningu a základu značky potrebujete zhruba 4 až 8 týždňov. Je pritom jedno aká veľká firma ste. Jednoosobová firma, malý start up, stredne veľký rodinný podnik Zlatokov alebo TMR Tatry Mountain Resorts s takmer 3 tisíckami zamestnancov, či OVB Allfinanz Slovensko so 6 500 sprostredkovateľmi v teréne. Postup

Budovanie značky I.: Na značku treba čas

Každý, kto dnes podniká, chce mať svoju značku. Pre veľa ľudí je značka logo alebo názov. Pre niektoré firmy je značka iba produkt alebo služba. Pre množstvo firiem nepodstatná vec, ktorá sa stane podstatnou, až keď začne stagnovať predaj a zlyhávajú všetky veci, ktoré majitelia a predajcovia alebo aj človek na marketingu odskúšali. …

Ako sme našli klientovi troch ľudí za 14 dní

V Generations veríme, že každá firma je osobitý organizmus a aj napriek podobnostiam neexistujú dve identické firmy. Je to ako s odtlačkom prsta, neexistuje rovnaký, hoci sa mnohé podobajú. Ak chcete dostať tých správnych ľudí na palubu, musíte poznať sami seba, aby ste vedeli identifikovať, či priťahujete rovnakých ľudí alebo kontrastných.