Zadajte svoje kontaktné údaje a budeme vám príležitostne zasielať newsletter s novinkami.
Encyklopédia budovania značiek

Aký je rozdiel medzi rebrandigom a úspešným rebrandingom?
Rebranding sám o sebe prináša pozitívnu emóciu – vždy pozitívne očakávania a treba ich preto...

1 + 1 = 3 alebo ďalšia cesta k rastu značiek
Luxusné módne značky ako Gucci, Louis Vuitton, Tiffany, Boss v posledných rokoch uzatvárajú...

Prechod zo značky HUGO BOSS na HUGO a BOSS
Vždy keď nás niekto v agentúre osloví, aby sme mu pomohli zorientovať sa v mori marketingových...

Čo robia líderské značky v čase krízy? (verzia 2022)
Takýto titulok mal článok, ktorý som napísal v čase vypuknutia Covidu a 16. marca 2020 vyšiel...

Masterclass v uvedení globálnej značky – najlepší quarterback na svete má vlastný brand
Najlepší quaterback všetkých čias Tom Brady v týchto dňoch predstavil svoju vlastnú značku...

GENERATIONS prináša REŠTART
Brandingová agentúra Generations prichádza so svojou novou vizuálnou identitou odrážajúcou...

Generations pracuje pre Očnú kliniku NeoVízia
Brandingová agentúra Generations s hrdosťou oznamuje začiatok spolupráce s oceňovanou Očnou...

Aký bol rok 2020?
Blíži sa koniec roka 2020, ktorý nás všetkých postavil pred mnohé výzvy a v určitých chvíľach...