Gentleman’s World je jednou z najväčších sietí barber-shopov na Slovensku. Služby svojím zákazníkom poskytuje vo viacerých prevádzkach od Bratislavy po Košice.
Gentleman’s World

Štýl súčasného gentlemana

Zadanie klienta
Zatraktívniť značku GW, vytvoriť jednotiacu brand ideu, zredizajnovať logo a vizuálnu identitu, nastaviť komunikačnú stratégiu, vytvoriť komunikačné riešenia pre zvýšenie awareness a pripraviť employer branding.
Riešenie Generations
Súčasný gentleman.
Cieľom redizajnu bolo jednoznačnejšie a presnejšie priradenie značky k oblasti poskytovaných služieb, jej zmodernizovaniu a vytvorenie unikátnej brand idey použiteľnej v kompletnej 360º komunikácii. Následne sme pripravili komunikáciu zmeny identity a komunikačnú stratégiu a riešenie komunikácie pre zvýšenie znalosti značky, employer brandingu a komunikácii v sociálnych médiách.




Naše služby pre Gentleman's World
- Brand Insight Interview
- Brand Feasibility study
- Redesign
- Brand idea
- Vizuálna a komunikačná identita
- Employer Branding
- Komunikačná stratégia
- Stratégia komunikácie a komunikácia v sociálnych médiách