Fontana – Make the cut

Fontana – Make the cut

Fontana

Fontana je výrobca nožov a rezacích súčastí poľnohospodárskych strojov, ktorý dodáva svoje výrobky na trhy na 3 kontinentoch.

Zadanie klienta

Nájsť univerzálnu ideu pre Employer branding, branding a brand ideu pre zvýšenie poznateľnosti značky, angažovanosti a spolupráce zamestnancov a zjednotenie pre napredovanie a expanziu firmy na anglicky hovoriace trhy – Austrália a Severná amerika.

Riešenie Generations

Make the cut

Je to anglofónny idióm, ktorý znamená dosiahnuť určený štandard, úroveň alebo kvalifikáciu, najmä v súvislosti s konkurenciou alebo výberovým procesom. Iba najlepší sa presadia, prejdú sitom a dostanú príležitosť.

Idea nám umožnila strhnúť zamestnancov pre spoločný cieľ, vyvinúť pozitívny tlak a zjednotiť ich pre jasný zámer. Priniesla otvorenú komunikáciu vedenia so zamestnancami a predstavila transparentné kritériá pre ich hodnotenie. Zaviedla nástroje pre internú informovanosť.

Zároveň priniesla ideu pre externú komunikáciu firmy, ktorá spätne zvyšuje hrdosť na značku z vonkajšieho prostredia.

Vytvorila účinnú platformu pre expanziu firmy na anglofónne trhy a potvrdenie medzinárodne úspešnej pozície firmy na existujúcich trhoch a u existujúcich zákazníkov prostredníctvom tlaku na inovatívnosť produktu.

Fontana citylight
Fontana billboard
Fontana billboard
Fontana auto
Fontana packaging

Naše služby pre Fontana

Aj tento projekt by vás mohol zaujímať

Perfetto

Zistite viac
Perfetto
Základné informácie o cookies

Táto webová lokalita používa súbory cookies, aby sme Vám mohli poskytnúť najlepšiu možnú používateľskú kvalitu. Informácie o súboroch cookies sú uložené vo Vašom prehliadači a vykonávajú funkcie, ako napríklad rozpoznanie Vás pri návrate na našu webovú stránku a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej stránky sú pre vás najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Všetky nastavenia súborov cookies môžete upraviť tak, že prejdete na záložky na ľavej strane.