Fontana je výrobca nožov a rezacích súčastí poľnohospodárskych strojov, ktorý dodáva svoje výrobky na trhy na 3 kontinentoch.
Fontana – Make the cut

Fontana

Zadanie klienta
Nájsť univerzálnu ideu pre Employer branding, branding a brand ideu pre zvýšenie poznateľnosti značky, angažovanosti a spolupráce zamestnancov a zjednotenie pre napredovanie a expanziu firmy na anglicky hovoriace trhy – Austrália a Severná amerika.
Riešenie Generations
Make the cut
Je to anglofónny idióm, ktorý znamená dosiahnuť určený štandard, úroveň alebo kvalifikáciu, najmä v súvislosti s konkurenciou alebo výberovým procesom. Iba najlepší sa presadia, prejdú sitom a dostanú príležitosť.
Idea nám umožnila strhnúť zamestnancov pre spoločný cieľ, vyvinúť pozitívny tlak a zjednotiť ich pre jasný zámer. Priniesla otvorenú komunikáciu vedenia so zamestnancami a predstavila transparentné kritériá pre ich hodnotenie. Zaviedla nástroje pre internú informovanosť.
Zároveň priniesla ideu pre externú komunikáciu firmy, ktorá spätne zvyšuje hrdosť na značku z vonkajšieho prostredia.
Vytvorila účinnú platformu pre expanziu firmy na anglofónne trhy a potvrdenie medzinárodne úspešnej pozície firmy na existujúcich trhoch a u existujúcich zákazníkov prostredníctvom tlaku na inovatívnosť produktu.






Naše služby pre Fontana
- Brand Insight Interview
- Brand Feasibility study
- Brand idea
- Vizuálna a komunikačná identita
- Employer Branding
- Komunikačná stratégia
- Komunikačná stratégia expanzie – vytvorenie subbrandu