Fontana – Make the cut

Fontana – Make the cut

Fontana

Fontana je výrobca nožov a rezacích súčastí poľnohospodárskych strojov, ktorý dodáva svoje výrobky na trhy na 3 kontinentoch.

Zadanie klienta

Nájsť univerzálnu ideu pre Employer branding, branding a brand ideu pre zvýšenie poznateľnosti značky, angažovanosti a spolupráce zamestnancov a zjednotenie pre napredovanie a expanziu firmy na anglicky hovoriace trhy – Austrália a Severná amerika.

Riešenie Generations

Make the cut

Je to anglofónny idióm, ktorý znamená dosiahnuť určený štandard, úroveň alebo kvalifikáciu, najmä v súvislosti s konkurenciou alebo výberovým procesom. Iba najlepší sa presadia, prejdú sitom a dostanú príležitosť.

Idea nám umožnila strhnúť zamestnancov pre spoločný cieľ, vyvinúť pozitívny tlak a zjednotiť ich pre jasný zámer. Priniesla otvorenú komunikáciu vedenia so zamestnancami a predstavila transparentné kritériá pre ich hodnotenie. Zaviedla nástroje pre internú informovanosť.

Zároveň priniesla ideu pre externú komunikáciu firmy, ktorá spätne zvyšuje hrdosť na značku z vonkajšieho prostredia.

Vytvorila účinnú platformu pre expanziu firmy na anglofónne trhy a potvrdenie medzinárodne úspešnej pozície firmy na existujúcich trhoch a u existujúcich zákazníkov prostredníctvom tlaku na inovatívnosť produktu.

Fontana citylight
Fontana billboard
Fontana billboard
Fontana auto
Fontana packaging

Naše služby pre Fontana

Aj tento projekt by vás mohol zaujímať

Symfónia Umenia – Ako urobiť zo zaujímavého atraktívne?

Zistite viac
Symfónia Umenia – Ako urobiť zo zaujímavého atraktívne?