Employer branding – BILLA, FONTANA a DEUTSCHMANN

21. 10. 2024

  • Home
  • Blog
  • Employer branding – BILLA, FONTANA a DEUTSCHMANN
Employer branding – BILLA, FONTANA a DEUTSCHMANN

V dnešnej dobe je employer branding jedným z kľúčových nástrojov pre firmy, ktoré chcú prilákať kvalitných zamestnancov a vybudovať silnú firemnú kultúru. Generations Brand Consulting pomáha spoločnostiam nielen v budovaní silnej značky pre zákazníkov, ale aj v tvorbe atraktívneho imidžu zamestnávateľa, ktorý pritiahne talenty, zlepší zapojenie zamestnancov a zvýši lojalitu.

Pozrime sa na niektoré úspešné príklady employer brandingu, ktoré sme urobili pre našich klientov.

BILLA – Aplikácia SiBILLA

Je nesmierne náročné byť preferovanou voľbou ako zamestnávateľ ak nie ste market líder. Musíte byť o to kreatívnejší. Aj preto sme prišli s aplikáciou SiBILLA, ktorý mohla spoločnosť Billa využiť v rámci svojho employer brandingu. Táto aplikácia slúžila ako moderný nástroj na predpovedanie, ktorá pracovná pozícia v Bille je pre záujemcov najvhodnejšia. Uchádzači mohli interaktívne odpovedať na rôzne otázky a zistiť, kde by najlepšie zapadli v rámci spoločnosti. SiBILLA nielenže zjednodušovala proces náboru, ale primárne hravou formou vytvárala pozitívny zážitok zo značky pre kandidátov.

Logo SiBILLA

FONTANA – Make the Cut

FONTANA v rámci positioningu a uvedenia nového claimu na trh – Make the Cut, prišla aj s novou náborovou inzerciou „Urob rázny rez vo svojej kariére“. Táto kampaň sa zamerala na ambicióznych ľudí, ktorí chcú zmeniť svoju kariéru a pracovať pre dynamickú a inovatívnu firmu, ktorá patrí medzi najväčších európskych výrobcov poľnohospodárskych nožov na svete. Z pôvodného a generického claimu „We support your needs“, sa FONTANA posunula k sebavedomejšiemu „Make the cut“ – anglickému idiomu, ktorý hovorí o tom, že s našimi výrobkami sa vo svete presadíte, pretože my sme elita v tom, čo vyrábame. A takto zmýšľajúcich zametsnancov, ktorí by boli hrdí na našu firmu aj hľadáme.  Inzercia kombinovala nový kreatívny vizuálny štýl s jasným odkazom – ak chceš niečo zmeniť, urob ten rozhodujúci krok.

Fontana – Kľúčový vizuál

Deutschmann Internationale Spedition – Hýbeme svet k lepšiemu

Deutschmann má skutočne výnimočnú CEO, ktorá nechce generické posolstvá a kampane, ale má rada priamy, jasný a zrozumiteľný prístup – aj preto sme v kampani upsutili od pôvodne zamýšľajúceho sa headlineu – Každý má možnosť pracovať pre Deutschmann, ktorý je síce pravda, ale nie je v ničom výnimočný a motivačný oproti iným. Omnoho adresnejšie a inkluzívne je posolstvo v prípade rómskeho zamestnanca – Tu nezáleží na tom, ako vyzeráš, ale aký si.

Sebavedomé, priame a pravdivé. Zdôrazňujúce, že firma prijíma ľudí bez predsudkov a hľadá talenty, ktoré sú definované svojimi schopnosťami, nie vzhľadom. Tento prístup nielenže podporuje rôznorodosť v tímoch, ale aj posilňuje firemnú kultúru založenú na rovnosti a rešpekte.

Billboard Deutschmann

V Generations Brand Consulting pristupujeme ku klientom a kampaniam individuálne a na základe našeho rokmi vybudovaného a už overeného postupu. Žiaden klient nedostane od nás klišé alebo generický výstup.

Naša práca je dôkazom toho, že employer branding je viac než len kampaň – je to budovanie značky zamestnávateľa, na základe dôkladnej analýzy, ktorá nám dovoľuje povedať, čo klient naozaj potrebuje, nie je to triafanie kreatívnej idey na základe briefu, ale kreatívna Brand idea v rámci Brand feasibility study, ktorá reflektuje skutočnú podstatu firmy, firemnej kultúry a hodnôt, ktoré zamestnanci cítia a oceňujú.

Ak máte záujem o vytvorenie employer brandingu, ktorý odrazí kultúru vašej firmy a pritiahne tých správnych ľudí, neváhajte nás kontaktovať.

Autor článku

Daniel Bradáč
MANAGING PARTNER

Aj tento článok by vás mohol zaujímať

Dva týždne v dobrej spoločnosti

Čítajte viac
Dva týždne v dobrej spoločnosti