Dovido – Budovanie globálnej značky

Dovido – Budovanie globálnej značky

Ako odlíšiť firmu, ktorá pôsobí na 8 trhoch v Európe?

DOVIDO je úspešná slovenská spoločnosť, ktorá funguje aj na medzinárodných trhoch (jej primárny focus je dizajn a predaj – tapety, obrazy, nálepky, plagáty, maľovanie). Marketing a komunikácia sa doteraz takmer výhradne orientovali na výkonostný marketing.

Dovido

Zadanie klienta

Našou úlohou bolo pomôcť PPC a digitálnym kampaniam s brandingom. Odlíšiť firmu, ktorá pôsobí na 8 trhoch v Európe a má ďalšiu expanziu pred sebou.

Riešenie Generations

Na základe prieskumu sme sa zamerali na najvýraznejší benefit, ktorí zákazníci oceňovali a to široký výber vzorov.

Idea: Dizajn na každý deň. Claim hovorí o širokom výbere pre všetkých. Pre milovníkov prírody, moderného umenia aj abstraktného dizajnu.

Charater, ktorý upúta

Kampane s  maskotom vytvárajú podľa prieskumov silnejšiu emocionálnu reakciu a lepšiu zapamätateľnosť značky. Preto sme vytvorili fluen device „Dovidka“ – milého poradcu, ktorý radí, pomáha, komentuje a komunikuje cez všetky nosiče.

Vďaka signálnej žltej farbe Dovidko púta pozornosť očí potenciálneho kupujúceho aj v čoraz populárnejšom obrázkovom vyhľadávaní na Google. Tým pomáha zvyšovať organickú návštevnosť stránky.

Dovido - fluent device, ukážka použitia
Aj tento projekt by vás mohol zaujímať

BILLA – sikovni.sk

Zistite viac
BILLA – sikovni.sk