CUPRA je najmladšia značka v portfóliu VW. Jej DNA je dravá, dynamická a mladá.
CUPRA #MASKA

Zisti, čo sa skrýva pod maskou
Zadanie klienta
Zadaním klienta bolo zlepšiť znalosť značky a zvýšiť angažovanosť na platformách akými sú Facebook a Instagram. Hlavným cieľom bolo prilákať nové publikum a zároveň posilniť vzťahy s existujúcimi nadšencami značky CUPRA. Tento cieľ bol pre značku CUPRA obzvlášť významný, pretože jej cieľom bolo rozšíriť svoj trhový dosah a prehĺbiť spojenie s komunitou súčasných a potenciálnych zákazníkov.
Riešenie Generations
Projekt: #MASKA
Projekt spočíval v zapojení influencerov, ktorí reprezentovali kľúčové charakteristiky značky CUPRA: rýchlosť, kultovosť, design a originalitu. Tento prístup mal za cieľ zvýrazniť to, čo sa skrýva „pod maskou“ značky a vytvoriť silné príbehy, ktoré rezonujú s cieľovou skupinou.
Projekt CUPRA #MASKA zahŕňal päť influencerov, z ktorých každý predstavuje inú hodnotu, ktorá je v súlade so značkou CUPRA. Výber influencerov pre projekt CUPRA #MASKA zahŕňal starostlivý proces, ktorý zabezpečil, že každý influencer mal nielen významnú sledovanosť, ale aj skutočne stelesňoval základné hodnoty značky CUPRA. Tento starostlivý výber bol rozhodujúci, aby sa zabezpečilo, že osobná značka a publikum každého influencera budú rezonovať so špecifickými charakteristikami CUPRA, ktoré reprezentujú. Cieľom bolo vytvoriť autentické a silné spojenia medzi influencermi, ich followermi a značkou CUPRA.
Výsledkom bola séria filmov a unikátnych fotogalérií modelov CUPRA a starostlivo vybraných influencerov.
Monika Chochlíková

Marcel Forgáč

Katarína Vavrová

ZOMRI

Martin Lukáč
