Symfónia Umenia – Ako urobiť zo zaujímavého atraktívne?

Symfónia Umenia – Ako urobiť zo zaujímavého atraktívne?

Redizajn festivalu Symfónia Umenia

Symfónia umenia je je multižánrový festival umenia s ťažiskom vo vážnej hudbe a jej príbuzných žánroch. Za úlohu si dal demokratizáciu, alebo sprístupňovanie umenia širším cieľovým skupinám. Podporuje cezhraničnú spoluprácu, európsky kultúrny dialóg a kultúrnu diverzitu.

Symfónia Umenia
Symfónia Umenia
Symfónia Umenia

Zadanie klienta

Vytvoriť novú vizuálnu identitu s dôrazom na multižánrovosť. Vizuálna identita má byť dostatočne distinktívna a dlhodobo použiteľná a rozvíjateľná.

Riešenie Generations

Dobrý dizajn festivalu musí byť esteticky príťažlivý a dobre premyslený. Nejde len o nápad, ale riešenie. Riešenie, ktoré vydrží roky a prejaví sa vo všetkých prejavoch komunikácie festivalu. Festival sa prezentuje troma hlavnými spôsobmi:

  • Samotný program – festivalové eventy, branding na mieste, kde sa koná event, PR a rozhovory s umelcami, autormi, celebritami, back stage, party, merchandising atď.
  • Online komunikácia – komunikácia programu, webová prezentácia a nákup lístkov, sociálne siete – komunikácia všetkého o festivale.
  • A do tretice je to offline komunikácia. Vizuálne prvky musia všade pôsobiť lákavo, moderne a súčasne, dopĺňať unikátny program a vytvárať dojem, že tam chcem a mám byť.

Základom redizajnu je jednoduchý moderný font, práca s štylizáciou fotografií a farebnosť – tie tvoria identitu, celkovú estetiku a vytvárajú atmosféru. Práve farebnosť má za úlohu pôsobiť súčasne a odrážať aj multižánrový charakter festivalu a jeho programovú vrstevnatosť.

Pri redizajne bolo dôležité porozumieť vkusu a preferenciám potenciálnych návštevníkov a prispôsobiť dizajn ich očakávaniam. Zároveň však aj inšpirovať mladé publikum a nepravidelných návštevníkov, aby prišli a vytvoriť pre nich niečo atraktívne a ašpiratívne.

Naše služby pre Symfóniu Umenia

  • Brand Insight Interview
  • Brand Feasibility Study
  • Vizuálna a komunikačná identita
  • Kampaň a komunikačné riešenia
Aj tento projekt by vás mohol zaujímať

VÚB banka – Interná komunikácia v čase krízy

Zistite viac
VÚB banka – Interná komunikácia v čase krízy