Martin Varga: Ľudia si pamätajú značky, nie firmy

Martin Varga: Ľudia si pamätajú značky, nie firmy

„Ľudia si pamätajú značky, nie firmy”, vyjadril sa Martin Varga v najnovšej časti CEO podcastu. Z obchodného zástupcu sa dostal až na post generálneho riaditeľa spoločnosti Palma. Inšpiratívny líder prezradil svoje skúsenosti z prostredia najväčších svetových značiek ako Coca Cola, či Heineken.

  • Čo je najťažšie pri riadení líderskej firmy na trhu?
  • Nahliadli sme do zákulisia CEO funkcie
  • Ale aj do súkromia generálneho riaditeľa.

Prajeme príjemné počúvanie najnovšieho dielu CEO podcastu! ?️

Aj táto epizóda by vás mohla zaujímať

Juraj Jurčík: V Rusku je dôvera chápaná ako slabosť

Čítajte viac
Juraj Jurčík: V Rusku je dôvera chápaná ako slabosť
Základné informácie o cookies

Táto webová lokalita používa súbory cookies, aby sme Vám mohli poskytnúť najlepšiu možnú používateľskú kvalitu. Informácie o súboroch cookies sú uložené vo Vašom prehliadači a vykonávajú funkcie, ako napríklad rozpoznanie Vás pri návrate na našu webovú stránku a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej stránky sú pre vás najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Všetky nastavenia súborov cookies môžete upraviť tak, že prejdete na záložky na ľavej strane.