Začnite svoju cestu ku jasnejšiemu videniu práve tu.
NeoVízia – Komunikačný koncept

Svet je plný fantastických vecí, ktoré stojí za to vidieť
Zadanie klienta
Nový komunikačný koncept pre prémiovú značku siete očných kliník.
Riešenie Generations
Svet nám prináša množstvo zážitkov, ktoré stojí za to vidieť. Prekonať strachy a mýty z operačných zákrokov má zmysel, pretože – stojí za to vidieť. Viem, že zákrok nie je lacný, ale ten prínos je nezaplatiteľný – stojí za to vidieť. Pacienti, ktorým sme pomohli, otvorili im nové, nečakané možnosti a to – stojí za to vidieť. Investujeme a budeme investovať do najnovších technológií, pretože – stojí za to vidieť.
Pod týmto ústredným sloganom sme vytvorili ašpiratívny a pozitívny komunikačný koncept dlhodobo zastrešujúci komunikačné potreby klienta v najširšom spektre médií.
Vizuálne riešenie
Ak máte očnú vadu, bráni vám v tom, aby ste videli všetky tie krásne veci, ktoré nám svet ponúka. Ak ju chcete odstrániť, musíte sa rozhodnúť, preukázať istú aktivitu, minimálne urobiť ten prvý krok – zamyslieť sa, ozvať sa, zavolať, prísť. A práve tento moment prekonávanie prekážky akcentuje naše riešenie.
Takéto riešenie nám umožňuje rozohrať aktívnu hru s percipientom komunikácie. Rozvinúť ju do širokého spektra médií, dokonca v pozitívnom zmysle “parazitovať” na komunikácii iných subjektov, či verejnom priestore.
