DOVIDO je úspešná slovenská spoločnosť, ktorá funguje aj na medzinárodných trhoch (jej primárny focus je dizajn a predaj – tapety, obrazy, nálepky, plagáty, maľovanie). Marketing a komunikácia sa doteraz takmer výhradne orientovali na výkonostný marketing.
Dovido – Budovanie globálnej značky

Ako odlíšiť firmu, ktorá pôsobí na 8 trhoch v Európe?

Zadanie klienta
Našou úlohou bolo pomôcť PPC a digitálnym kampaniam s brandingom. Odlíšiť firmu, ktorá pôsobí na 8 trhoch v Európe a má ďalšiu expanziu pred sebou.
Riešenie Generations
Na základe prieskumu sme sa zamerali na najvýraznejší benefit, ktorí zákazníci oceňovali a to široký výber vzorov.
Idea: Dizajn na každý deň. Claim hovorí o širokom výbere pre všetkých. Pre milovníkov prírody, moderného umenia aj abstraktného dizajnu.
Charakter, ktorý upúta
Kampane s maskotom vytvárajú podľa prieskumov silnejšiu emocionálnu reakciu a lepšiu zapamätateľnosť značky. Preto sme vytvorili fluen device „Dovidka“ – milého poradcu, ktorý radí, pomáha, komentuje a komunikuje cez všetky nosiče.
Vďaka signálnej žltej farbe Dovidko púta pozornosť očí potenciálneho kupujúceho aj v čoraz populárnejšom obrázkovom vyhľadávaní na Google. Tým pomáha zvyšovať organickú návštevnosť stránky.
