Michal Meško: Značky a firmy tvoria ľudia

Michal Meško: Značky a firmy tvoria ľudia

Presne 31. augusta 2001 o 15:00h sa začala písať história eshopu jednej z najobľúbenejších značiek na Slovensku – Martinus.sk. Aj tomu sme sa venovali v novej časti CEO podcastu s hosťom Michalom Meškom.

Michal Meško – aktuálny EY Podnikateľ roka 2020 bol odvtedy pri všetkom podstatnom, čo vytváralo lovebrand Martinus. Veľmi inšpiratívna debata o podnikaní, zamestnancoch, o Slovensku, o knihách a dokonca aj o tom, ako Michal vníma ocenenia, ktoré práve získal. Ako vníma konkurenciu a čo má práve rozčítané? Odhalili sme zákulisie Martinusu, CEO funkcie i súkromie riaditeľa kníhkupectva.

V podnetnom podcaste sme sa rozprávali aj na tieto témy:

  • podľa čoho si vyberá Michal ľudí do tímu,
  • ako vníma riaditeľ kníhkupectva konkurenciu,
  • prečo je Martinus lovebrandom,
  • či e-knihy postupne nahradia tlačené knihy.

Dozviete sa tiež aké knihy číta CEO kníhkupectva, či ako ovplyvnila pandémia kníhkupectvá a ako sa transformovali do online prostredia.

Príjemné počúvanie.

Aj táto epizóda by vás mohla zaujímať

Peter Brudňák: Vynikajúce značky majú za sebou vynikajúcich ľudí

Čítajte viac
Peter Brudňák: Vynikajúce značky majú za sebou vynikajúcich ľudí
Základné informácie o cookies

Táto webová lokalita používa súbory cookies, aby sme Vám mohli poskytnúť najlepšiu možnú používateľskú kvalitu. Informácie o súboroch cookies sú uložené vo Vašom prehliadači a vykonávajú funkcie, ako napríklad rozpoznanie Vás pri návrate na našu webovú stránku a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webovej stránky sú pre vás najzaujímavejšie a najužitočnejšie.

Všetky nastavenia súborov cookies môžete upraviť tak, že prejdete na záložky na ľavej strane.