fbpx

Zmena pravidiel LinkedIn-u pre Slovensko

8. 1. 2019

Sociálna sieť LinkedIn od 1.januára zmenila svoje pravidlá v podpore reklamnej komunikácie. Zakázala reklamné kampane pre krajiny, ktorých jazyky nespadajú do oficiálneho zoznamu 21 jazykov, ktoré táto sociálna sieť podporuje. LinkedIn teda obmedzil podmienky pre všetky neimplementované jazyky, ktorých je dvadsať.

 

Zdroj: LinkedIn

Už v minulosti sa stávalo, že spoločnostiam nefungovali platené posty v inom jazyku, vždy to však bolo v rámci self service účtov a dalo sa to vyriešiť prechodom na Business účet.

Okamžitá hláška

V samotných Business účtoch doteraz tento problém neexistoval. Problém nastal 3. januára, keď sme pre jedného z našich klientov chceli spustiť reklamnú kampaň, ktorá bola okamžite zamietnutá.

Zdroj: LinkedIn

K obmedzeniam, ktoré  sme doteraz považovali za menšie, napr. že Linkedin doteraz nepovolil kampane s emotikonmi či veľkými písmenami vo wordingu, sa teda pridalo aj obmedzenie výrazne väčšie a zásadnejšie.

Príspevky je samozrejme, možné pridávať aj naďalej, avšak ich výkonnosť bude len organická a momentálne pripravujeme aj my v agentúre rôzne možné návrhy propagácie obsahu v nadväznosti na ďalší vývoj zo strany sociálnej siete.

Vďaka našim partnerstvám (napríklad s Httpool), ako aj vlastnému know-how sa snažíme pre našich klientov urobiť z obmedzenia výhodu a okamžite priniesť riešenia pre komunikáciu.

Nejde len o Slovensko

Obmedzenie LinkedIn-u sa netýka len Slovenska, ale napríklad aj Grécka, Maďarska, krajín bývalej Juhoslávie, pobaltských krajín či ďalších regiónov. Českej republiky, ktorej jazyk patrí medzi podporované jazyky, sa teda táto zmena nedotkne. Linkedin má celosvetovo 590 miliónov užívateľov, z toho na Slovensku ho využíva 530-tisíc ľudí. Z nich ho približne 220-tisíc používa v češtine a zvyšok v anglickom jazyku.

Zdroj: LinkedIn

Sociálna sieť len nedávno predstavila nový Campaign Manager a prešla na tzv. Objective- Based Advertising a ďalšie plánované nové prvky bude implementovať v najbližších mesiacoch. Všetky ďalšie zmeny a najbližšie rokovania budeme v agentúre Generations sledovať, aby sme informovali našich klientov a priniesli riešenia vzhľadom na aktuálny vývoj a s ohľadom na ich značku.

Ak máte záujem o viac info, náš prístup k LinkedIn alebo spoluprácu, napíšte nám na info@generations.sk.

Agentúra Generations je brandingová agentúra s unikátnym know-how v budovaní značiek a managemente sociálnych sietí. Radi pracujeme pre klientov: PRETO Ryba Žilina, Radoma, Dôvera zdravotná poisťovňa, Viessmann, Petramed, BDO, OVB Allfinanz Slovensko, Kooperativa, Danfoss, TMR, Cofidis a ďalších.

 

8. 1. 2019

Páčil sa vám tento článok?

Prihláste sa na odber nášho newslettra a získajte vždy čerstvé informácie zo sveta brandingu a života agentúry Generations priamo na váš e-mail.

Páčil sa vám tento článok

Komentáre

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.