Vízia spoločnosti
Keď som pred 7 rokmi zakladal Generations netušil som, ktoré z mojich znalostí a skúseností budú najviac pomáhať klientom. Mal som šťastie spolupracovať s desiatkami firiem a spoznať množstvo zaujímavých ľudí. Dnes aj vďaka nim viem, že najviac na Generations oceňujú snahu celkovo sa pozerať na biznis, hľadať príležitosti, pozerať sa na detail a prinášať líderské nápady. Identifikácia DNA značky, nájdenie diferenciátora na trhu, positioningu pre zamestnancov, nastavenie produktov a služieb, vízie, kultúry spoločnosti, digitálna komunikácia, kontent, komunikácia a stratégie sú to, s čím klientom radi pomáhame. Biznis nepozná skratku. Úspech je o drine, vytrvalosti a správnom nastavení všetkých detailov. Osobne verím tzv. “leadership communication”, veľkým a silným nápadom a ideám, ktoré odlišujú lídrov od priemerných. Nie je dôležité, či v online alebo offline priestore. Je to o Vašej unikátnej značke a prístupe a mentálnom nastavení celej firmy. V tomto je skutočná emócia a sila, ktorá si získava srdcia zákazníkov a poráža konkurenciu. Aj preto meníme firmy na značky. Chceme Vám priniesť výnimočné a užitočné idey s dlhotrvajúcim efektom.
Budeme sa tešiť na spoluprácu.
S úctou. Daniel
Váš tím

Daniel Bradáč
Analýza, kreativita a schopnosť vytvárať strategické idey sú Danielove silné stránky. Vždy má po ruke skvelé biznis nápady a nepozná žiadne prekážky. Biznis klientov rieši ako vlastný. Naši klienti ťažia z jeho otvorenosti a sedemnástich rokov skúseností v riadiacich pozíciách Orangeu, Poštovej banky a Dôvery, ako aj ďalších rokov podnikania. Keď nepracuje, venuje sa svojej veľkej rodine, čítaniu a obľúbenému futbalu. Come on Arsenal.

Eva Bradáčová
Klientom prináša vždy niečo naviac, čo má efekt a najmä úžitok. Zúročuje skúsenosti z korporácii, komerčnej, developerskej a lifestylovej oblasti. Je špecialista na detaily, lebo všetko sa dá robiť lepšie. Rada pomáha – je spoluzakladateľkou OZ Záleží nám. Ako mama troch detí je expert v multitaskingu a logistike. Inak sa baví zážitkami, cestovaním, kultúrou a dizajnom.

Jakub Zeman
Začínal v Codes Creative Studio, ako Account manager pre Eurotel, Istrobanka. V Refresh Creative Group, viedol 25-členný tím. Ako traffic manager pôsobil v Istropolitana Ogilvy, RTVS a Made by Vaculík. Pôsobil ako Marketingový riaditeľ stávkovej spoločnosti Doxxbet a založil aj vlastnú spoločnosť Premium Pig. Hovorí plynulo troma jazykmi, anglicky, nemecky a jazykom idea makera pre našich klientov.

Lucia Franková
Lucia do Generations prišla z Core4, kde sa starala o social media značiek Orange, Tipos, Allianz, Hyundai a Slovenskú sporiteľňu. Lucia má skúsenosti aj z médií, pracovala v aktualne.sk a vo vydavateľstve Ecopress na pozíciách šéfeditora finančného portálu Finweb.sk a vedúcej internetového oddelenia HNonline.sk. Má rada svoju prácu, fotografovanie, pekné veci, zábavu a hory.

Monika Holečková
Art director s 11- ročnými skúsenosťami. Pracovala pre klientov ako Shirtinator.sk, Lucka – pramenitá voda, Liptov, SberBank, ParkCity Triblavina. Má rada rodinu (svoju), stolové hry a akčné dovolenky.

Lucia Sviteková
Lucia je skúsený account manažér. Pracovala pre veľké reklamné agentúry ako MADE BY VACULIK, kde mala na starosti klientov ako TESCO, Tatra banka, Fernet a Dobrý Anjel. V MullenLowe GGK sa starala o klientov BORY HOME, Bramac, EDENRED, ŠKODA Auto Slovensko a SEAT. Je taktiež certifikovaný inštruktor power jogy.

Jozef Dubovský
V agentúrach sa Jožko pohybuje už dlho, ako Art director pracoval v Liči, Made by Vaculik, Effectivity a Creative department pre klientov Subway, Zlatý Bažant, VÚB banka, Raiffeisen banka, Tatra banka, Kelt, Tatrakon, Billa. Okrem reklamy sa venuje masteringu hudby, zjazdu na horskom bicykli a voľný čas trávi s kamarátmi aj stavaním vlastného bike parku #3mjpark

Roman Horváth
Roman je skúsený projektový manažér, ktorý zastával túto pozíciu a pozíciu traffic managera v agentúrach Wiktor Leo Burnett, Core4, Adbee digital, Made by Vaculik, okrem toho vykonával aj produktovú a eventovú činnosť. V živote ho napĺňa rodina, metalová hudba a psy. Miluje aj dobré jedlo, preto mal v minulosti vlastnú reštauráciu. Vždy pozorne počúva a pracuje tak, aby ľudia, ktorí ho poznajú, s ním chceli kedykoľvek v budúcnosti spolupracovať.

Moon Bandová
Moon je blogerka s 13-ročnými skúsenosťami, ktorú grafománia priviedla do sveta reklamy. Prešla si malou aj veľkou agentúrou a v Generations má na starosti ideamaking, copywriting, social media marketing a iné cudzie slová. Má rada varenie, sovy a farebné kancelárske potreby.