KONFERENCIA: Budovanie značky – Od vízie k zisku (Nitra)

22. 3. 2019

OD LÍDROV PRE LÍDROV

My všetci sme vybudovali úspešné agentúry a máme bohaté know-how z oblasti budovania značiek.

Preto prinášame po veľkom úspechu v Žiline pokračovanie našej konferencie aj do Nitry.

Budovanie značky: Od vízie k zisku

Sme odborníci so skúsenosťami z prostredia veľkých, jedinečných značiek, ktorým sme pomohli nájsť ich unikátnu pozíciu na trhu.

Dozviete sa, ako budovať značky, tvoriť stratégie šité priamo na mieru, ako zmapovať trh, kam sa posúvajú sociálne siete
a čo všetko nám môžu priniesť správne urobené prieskumy.

Know-how, ktoré máme, ocenia majitelia a CEO firiem, riaditelia marketingových oddelení a brand manageri a všetci tí, ktorí chcú o brandingu a výnimočnosti svojej značky vedieť viac.


Program

08:00 – 09:00
Registrácia

09:00 – 12:00
1. kolo prednášok

12:00 – 13:00
Obedná pauza

13:00 – 16:00
2. kolo prednášok

*Zmena programu a speakrov vyhradená

Cena 119 € na osobu je vrátane DPH.

Občerstvenie a obed počas odbornej konferencie sú pre účastníkov zabezpečené bezplatne.

V pripade záujmu, prosím, potvrďte svoju účasť najneskôr do 26.04.2019 (12:00) mailom na adresu: roman.horvath@generations.sk. Spôsob úhrady a ďalšie informácie o konferencii Vám zašleme spätne na Váš email.

Kedy a kde?

Miesto konania: Hotel Mikado

Dátum: 29. 04. 2019 od 9:00


Témy prednášok na konferencii

Ako sa buduje značka? Mýty vs. realita.

Daniel Bradáč – Managing Partner, Generations Branding Agency

Daniel pôsobil viac ako 11 rokov na topmanažérskej funkcii na Úseku komunikácie a značky spoločnosti Orange Slovensko, a.s.
Bol lídrom rebrandingu a fúzie zdravotných poisťovní Sideria a Dôvera, neskôr sa stal generálnym riaditeľom a predsedom predstavenstva spoločnosti Funfón. Dnes je majiteľom brandingovej agentúry Generations, s.r.o., ktorá sa venuje marketingovým stratégiám, stavbe značky, školeniam a poradenstvu.


Online marketing – stratégie, ktoré dávajú zmysel

Andrej Salner – Partner & Senior Consultant, Basta digital.

Andrej je jedným zo zakladateľov agentúry Pizza SEO (dnes Basta digital) a pôsobí ako senior konzultant pri stavbe online marketingových stratégií. Viac ako 14 rokov sa venuje digitálnemu marketingu a optimalizácii webových projektov pre vyhľadávače.


Prieskumy a ich vplyv na rast a performance značky

Michal Vyšinský  – Research Director, 2muse

Mišo vyhral v roku 2012 v prestížnej súťaži Ernst & Young Podnikateľ roka cenu Začínajúci podnikateľ roka. Je zakladateľom nezávislej agentúry 2muse, v ktorej pôsobí ako research director. Zaoberá sa prieskumom reklamy a značiek a je spolutvorcom prieskumných nástrojov na analýzu reklamných kampaní.


Mediálny trh – Vývoj a situácia na Slovensku v roku 2019

Rastislav Kaňuch – Executive Director, Unimedia

Rasťo pracuje ako executive director v agentúre Unimedia. Spája analytiku veľkých dát, prieskumov, výsledkov realizovaných kampaní a skúseností celého tímu, ako aj know-how spolupracujúcich agentúr DIGILINE a Core4. Pomáha značkám s digitálnou komunikačnou stratégiou a jeho klienti sú malé aj veľké spoločnosti.


Ako dať sociálnym sieťam zmysel aj v budúcnosti

Andrea Kovaľová – Digital Consultant, Generations Branding Agency

Andrea je Digital Consultant v brandingovej agentúre Generations, s.r.o. Stará sa o budovanie značiek a tvorbu stratégií pre posilnenie biznisu v digitálnom prostredí. Má za sebou skúsenosti s marketingovým riadením svetovo známej fitness značky NEBBIA a projektu Bistro.sk v spoločnosti Ringier Axel Springer SK.


Ako sa buduje osobná značka

Milan Junior Zimnýkoval – Rozhlasový a televízny moderátor

Junior odštartoval svoju kariéru pred viac ako 15 rokmi v rannej šou Funrádia, odkiaľ ho môžete poznať aj z moderátorskej dvojice Junior a Marcel. Moderoval desiatky live TV prenosov od Telerána, cez Miss Universe, Česko Slovensko má talent až po Nikto nie je dokonalý. Do všetkých projektov vždy vkladá kúsok seba a svojej osobnosti, čím buduje svoj osobný brand. 

Tešíme sa na stretnutie s Vami!

22. 3. 2019

Páčil sa vám tento článok?

Prihláste sa na odber nášho newslettra a získajte vždy čerstvé informácie zo sveta brandingu a života agentúry Generations priamo na váš e-mail.

Páčil sa vám tento článok