
Idea

Employer Branding

Multimediálny obsah
Zadanie
Budovať hrdosť zamestnancov na značku BILLA a vytvoriť zo značky BILLA preferovaného zamestnávateľa.
Riešenie
Kreativitu sme postavili na oceňovaní. Na obojstrannom oceňovaní: Čo dokáže, alebo chce u svojich zamestnancov a potenciálnych zamestnancov oceniť BILLA a čo oceňujú na práci v BILLA samotní zamestnanci. K tomuto prístupu nás priviedol prieskum a mnohé workshopy so zamestnancami, vedením spoločnosti, HR oddelením a oddelením marketingu a PR. Hĺbkové diskusie a ostatné nástroje, ktoré u nás v agentúre využívame.
Skutoční zamestnanci BILLA v náborovej kampani

Zamestnanecký portál sikovni.sk

Pohovorme si o vašej značke.
Prečítajte si rozhovor o HR kampani pre BILLA s kreatívnym riaditeľom Erikom Reingraberom: Ako sme zvýšili atraktivitu značky BILLA počas pandémie