fbpx

Generations bude spolupracovať na budovaní značky Luxusné plavby

6. 11. 2019

Spoločnosť One World Travel sa rozhodla posilniť svoju pozíciu lídra v sprostredkovaní dovoleniek na luxusných výletných lodiach. Za strategického partnera pre budovanie značky a marketingovú komunikáciu si vybrala agentúru Generations.

Mojím cieľom je vybudovať silnú a prestížnu značku v segmente luxusných výletných plavieb. Sme lídrom na trhu, ale ak máme ešte výraznejšie rásť a naplniť svoj potenciál na trhu, potrebujeme aj silnú značku„, povedala Anna Kovarovičová, majiteľka One World Travel.

Máme výnimočný produkt, ktorým je zážitok z plavby a luxusu na obrovskej výletnej lodi. Ten chceme sprostredkovať čo najväčšiemu počtu Slovákov. Chceme im ukázať, že za porovnateľné peniaze, ktoré vynakladajú na tradičné dovolenkové destinácie ako je Chorvátsko, Grécko alebo aj dovolenka doma na Slovensku si môžu dovoliť zažiť dovolenku all inclusive vo vysokom štandarde a pritom precestovať viacero miest”, dodáva Kovarovičová.

Prvým krokom spolupráce značky Luxusné plavby a agentúry Generations je rozbehnutie novembrovej kampane a následne definovanie stratégie značky na najbližšie roky.

Vždy nás fascinovali výnimočné značky a zaujímavé projekty prepojené s náročnými biznis cieľmi. Budovanie značky v konkurenčnom prostredí cestovného ruchu je plavba, na ktorú sa tešíme”, povedal Daniel Bradáč, managing partner agentúry Generations.

6. 11. 2019

Páčil sa vám tento článok?

Prihláste sa na odber nášho newslettra a získajte vždy čerstvé informácie zo sveta brandingu a života agentúry Generations priamo na váš e-mail.

Páčil sa vám tento článok

Komentáre

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.