fbpx

Často kladené otázky

  • Značka je hodnota a jej budovanie je dlhodobý nekonečný proces. Nie je to len logo a názov, ale aj to, ako sa vo firme pozdravíte, aké služby a produkty ponúkate, emóciu, ktorú vyvoláte. Značka nie je vlastníctvom korporácie či marketingového alebo HR oddelenia. So značkou musia byť stotožnení všetci zamestnanci firmy a záleží na každom detaile pri akomkoľvek stretnutí sa so značkou.

  • Pre značku je dôležitá dostupnosť a prístupnosť. Dostupnosť je mentálna a fyzická. To znamená, že ľudia budú mať značku v TOP 3 mind vždy, keď budú hľadať jej typ produktov. Zároveň musí byť dostupná aj fyzicky, teda zákazníci musia vždy vedieť, kde si daný produkt môžu kúpiť alebo zohnať. Takto budete mať hodnotu a uspiete aj v predaji.

  • DNA značky nie je o kreativite, ale o dobrej analýze a následnej syntéze. Firemné DNA a positioning značky je len jeden, keďže je rovnako unikátny ako DNA ľudskej osobnosti.

  • Značka musí vedieť, aká je a ako má komunikovať. Preto je potrebné ju najprv vybudovať. Ak má vyriešenú túto podstatu, ďalšie rozhodnutie, či komunikovať v offline alebo online, je už len cesta distribúcie jej hlavného message-u.

  • Ak ste lídrom, dokážete rozvinúť schopnosti každého vášho zamestnanca. Vďaka leadership communication uplatníte metódy riadenia projektov, ktoré sú k dosiahnuiu úspechu najvhodnejšie. Dokážete si osvojiť techniky riešenia konfliktov a získate praktické skúsenosti s rozvojom tímu a dosahovaním jeho maximálnej efektívnosti.

  • Stratégia značky je jedna a nezávislá od médií. Je to o prístupe a mentálnom nastavení celej firmy dovnútra aj navonok. V tomto je skutočná emócia a sila, ktorá si získava srdcia zákazníkov a poráža konkurenciu. Aj preto meníme firmy na značky.

  • Naším unikátom sú špeciálne brandingové projekty, ktorých základom je naše unikátne 20-ročné know-how. Sú postavené na dôslednej analýze a následnej syntéze značky vrátane internej aj externej komunikácie, produktov, služieb a spôsobu komunikácie.
  • Employer branding je dôležitým procesom pritiahnutia kvalitných zamestnancov a talentov vďaka budovaniu vašej značky. Ak máte dobre vybudovanú firemnú kultúru, zlepšíte výkony vašich zamestnancov a budú sa cítiť byť súčasťou procesov a celkových úspechov.

Dočítajte sa viac na našom blogu

Aký bol rok 2020?

Milí priatelia, blíži sa koniec roka, ktorý nás všetkých postavil pred mnohé výzvy a v určitých chvíľach plynul skutočne pomaly. Pre každého z nás súkromne bol tento rok testom sily a schopnosti reagovať na zmeny. Z pohľadu biznisu neprekvapí, že pre značky bol tento rok tiež testom sily a schopnosti rýchlo a flexibilne zareagovať. V roku 2020 sa ľudia aj firmy, ako to už v krízových časoch býva, dozvedeli o sebe pravdu, na ktorú museli reagovať. Bez jej pomenovania ale nie je možný posun vpred. Napredovať sa nedá ani bez stratégie podloženej dátami, bez zrozumiteľnej komunikácie a správnych ľudí. Na týchto...

CEO Podcast #08: Generali – Juraj Jurčík

CEO podcast, Daniel Bradáč sa rozprával s Jurajom Jurčíkom, generálnym riaditeľom Generali Slovensko.
Za veľkými príbehmi značiek sú silní lídri, ktorí majú víziu a dokážu ju vo svojej spoločnosti presadiť. Prinášame vám unikátne rozhovory s ľuďmi, ktorí vedú najväčšie spoločnosti na Slovensku i zahraničí a stoja za inšpiratívnymi príbehmi známych značiek. Aké je byť súčasťou jednej spoločnosti už 23 rokov? Juraj Jurčík, generálny riaditeľ spoločnosti Generali Poisťovňa, vám to v dnešnom rozhovore prezradí! Juraj Jurčík zasvätil svoju kariéru jednej značke - Generali. Pôsobil v troch krajinách na vrcholných pozíciách v Rusku, Česku a Slovensku. Vypočujte si, ako vníma rozdiely v riadení ľudí v týchto krajinách a zároveň rozdiel medzi riadením firmy a riadením...