fbpx

Často kladené otázky

  • Značka je hodnota a jej budovanie je dlhodobý nekonečný proces. Nie je to len logo a názov, ale aj to, ako sa vo firme pozdravíte, aké služby a produkty ponúkate, emóciu, ktorú vyvoláte. Značka nie je vlastníctvom korporácie či marketingového alebo HR oddelenia. So značkou musia byť stotožnení všetci zamestnanci firmy a záleží na každom detaile pri akomkoľvek stretnutí sa so značkou.

  • Pre značku je dôležitá dostupnosť a prístupnosť. Dostupnosť je mentálna a fyzická. To znamená, že ľudia budú mať značku v TOP 3 mind vždy, keď budú hľadať jej typ produktov. Zároveň musí byť dostupná aj fyzicky, teda zákazníci musia vždy vedieť, kde si daný produkt môžu kúpiť alebo zohnať. Takto budete mať hodnotu a uspiete aj v predaji.

  • DNA značky nie je o kreativite, ale o dobrej analýze a následnej syntéze. Firemné DNA a positioning značky je len jeden, keďže je rovnako unikátny ako DNA ľudskej osobnosti.

  • Značka musí vedieť, aká je a ako má komunikovať. Preto je potrebné ju najprv vybudovať. Ak má vyriešenú túto podstatu, ďalšie rozhodnutie, či komunikovať v offline alebo online, je už len cesta distribúcie jej hlavného message-u.

  • Ak ste lídrom, dokážete rozvinúť schopnosti každého vášho zamestnanca. Vďaka leadership communication uplatníte metódy riadenia projektov, ktoré sú k dosiahnuiu úspechu najvhodnejšie. Dokážete si osvojiť techniky riešenia konfliktov a získate praktické skúsenosti s rozvojom tímu a dosahovaním jeho maximálnej efektívnosti.

  • Stratégia značky je jedna a nezávislá od médií. Je to o prístupe a mentálnom nastavení celej firmy dovnútra aj navonok. V tomto je skutočná emócia a sila, ktorá si získava srdcia zákazníkov a poráža konkurenciu. Aj preto meníme firmy na značky.

  • Naším unikátom sú špeciálne brandingové projekty, ktorých základom je naše unikátne 20-ročné know-how. Sú postavené na dôslednej analýze a následnej syntéze značky vrátane internej aj externej komunikácie, produktov, služieb a spôsobu komunikácie.
  • Employer branding je dôležitým procesom pritiahnutia kvalitných zamestnancov a talentov vďaka budovaniu vašej značky. Ak máte dobre vybudovanú firemnú kultúru, zlepšíte výkony vašich zamestnancov a budú sa cítiť byť súčasťou procesov a celkových úspechov.

Dočítajte sa viac na našom blogu

CEO Podcast #5 s Vilom Trškom

Za veľkými príbehmi značiek sú silní lídri, ktorí majú víziu a dokážu ju vo svojej spoločnosti presadiť. Prinášame vám unikátne rozhovory s ľuďmi, ktorí vedú najväčšie spoločnosti na Slovensku a stoja za inšpiratívnymi príbehmi známych značiek. Lídri slovenského biznisu prezentujú vlastný pohľad na riadenie firiem, budovanie značiek a podnikanie. Dokážu však byť aj osobnejší a hovoriť o svojich vlastnostiach, hodnotách, ktoré sa snažia presadzovať, ale aj o svojich snoch a plánoch. Rozhovory s nimi vedie managing partner Generations, Daniel Bradáč. Dnes prijal pozvanie Vilo Trška, Senior Vice President a Generálny riaditeľ Procter & Gamble pre Južnú Afriku. S Vilom sme sa...

CEO Podcast #4 s Luciou Paškovou

CEO podcast s Luciou Paškovou
Za veľkými príbehmi značiek sú silní lídri, ktorí majú víziu a dokážu ju vo svojej spoločnosti presadiť. Prinášame vám unikátne rozhovory s ľuďmi, ktorí vedú najväčšie spoločnosti na Slovensku a stoja za inšpiratívnymi príbehmi známych značiek. Lídri slovenského biznisu prezentujú vlastný pohľad na riadenie firiem, budovanie značiek a podnikanie. Dokážu však byť aj osobnejší a hovoriť o svojich vlastnostiach, hodnotách, ktoré sa snažia presadzovať, ale aj o svojich snoch a plánoch. Rozhovory s nimi vedie managing partner Generations, Daniel Bradáč. Vypočujte si rozhovor s hostkou Luciou Paškovou – úspešnou manažérkou a teamlíderkou, v súčasnosti ex-CEO lovebrandu CURAPROX. Lucia tvorí organizačný tím projektu...

Bod zlomu pre značky

"Najhoršia je smrť z oplašenia” … hovorí sa v našej rodine a dnes to platí stonásobne aj v biznise. Je to trochu zvláštny úvod, ale rád by som sa vám prihovoril trochu osobnejšie.

V tomto období komunikujeme s mnohými firmami, nie celkom zvyčajným spôsobom. Riešime prenastavenie a budúcnosť značiek, firemnej kultúry, mindsetu ľudí alebo zmeny stratégie a taktiky komunikácie.