Často kladené otázky

  • Značka je hodnota a jej budovanie je dlhodobý nekonečný proces. Nie je to len logo a názov, ale aj to, ako sa vo firme pozdravíte, aké služby a produkty ponúkate, emóciu, ktorú vyvoláte. Značka nie je vlastníctvom korporácie či marketingového alebo HR oddelenia. So značkou musia byť stotožnení všetci zamestnanci firmy a záleží na každom detaile pri akomkoľvek stretnutí sa so značkou.

  • Pre značku je dôležitá dostupnosť a prístupnosť. Dostupnosť je mentálna a fyzická. To znamená, že ľudia budú mať značku v TOP 3 mind vždy, keď budú hľadať jej typ produktov. Zároveň musí byť dostupná aj fyzicky, teda zákazníci musia vždy vedieť, kde si daný produkt môžu kúpiť alebo zohnať. Takto budete mať hodnotu a uspiete aj v predaji.

  • DNA značky nie je o kreativite, ale o dobrej analýze a následnej syntéze. Firemné DNA a positioning značky je len jeden, keďže je rovnako unikátny ako DNA ľudskej osobnosti.

  • Značka musí vedieť, aká je a ako má komunikovať. Preto je potrebné ju najprv vybudovať. Ak má vyriešenú túto podstatu, ďalšie rozhodnutie, či komunikovať v offline alebo online, je už len cesta distribúcie jej hlavného message-u.

  • Ak ste lídrom, dokážete rozvinúť schopnosti každého vášho zamestnanca. Vďaka leadership communication uplatníte metódy riadenia projektov, ktoré sú k dosiahnuiu úspechu najvhodnejšie. Dokážete si osvojiť techniky riešenia konfliktov a získate praktické skúsenosti s rozvojom tímu a dosahovaním jeho maximálnej efektívnosti.

  • Stratégia značky je jedna a nezávislá od médií. Je to o prístupe a mentálnom nastavení celej firmy dovnútra aj navonok. V tomto je skutočná emócia a sila, ktorá si získava srdcia zákazníkov a poráža konkurenciu. Aj preto meníme firmy na značky.

  • Naším unikátom sú špeciálne brandingové projekty, ktorých základom je naše unikátne 20-ročné know-how. Sú postavené na dôslednej analýze a následnej syntéze značky vrátane internej aj externej komunikácie, produktov, služieb a spôsobu komunikácie.
  • Employer branding je dôležitým procesom pritiahnutia kvalitných zamestnancov a talentov vďaka budovaniu vašej značky. Ak máte dobre vybudovanú firemnú kultúru, zlepšíte výkony vašich zamestnancov a budú sa cítiť byť súčasťou procesov a celkových úspechov.

Dočítajte sa viac na našom blogu

Výrazná zmena pravidiel a obmedzenie LinkedIn-u pre slovenský trh – pre niekoho problém, pre niekoho príležitosť

Sociálna sieť LinkedIn od 1.januára zmenila svoje pravidlá v podpore reklamnej komunikácie. Zakázala reklamné kampane pre krajiny, ktorých jazyky nespadajú do oficiálneho zoznamu 21 jazykov, ktoré táto sociálna sieť podporuje. LinkedIn teda obmedzil podmienky pre všetky neimplementované jazyky, ktorých je dvadsať.   Zdroj: LinkedIn   Už v minulosti sa stávalo, že spoločnostiam nefungovali platené posty v inom jazyku, vždy to však bolo v rámci self service účtov a dalo sa to vyriešiť prechodom na Business účet.   Okamžitá hláška V samotných Business účtoch doteraz tento problém neexistoval. Problém nastal 3. januára, keď sme pre jedného z našich klientov chceli spustiť reklamnú kampaň, ktorá bola okamžite zamietnutá.   Zdroj: LinkedIn   K obmedzeniam,...

KONFERENCIA: Budovanie značky – Od vízie k zisku

Know-how sme zbierali dlhé roky a nechceme si ho nechať pre seba!
Brandingová agentúra Generations v spolupráci so svojimi dlhoročnými partnermi štartuje 1. ročník odbornej konferencie na tému: „Budovanie značky: Od vízie k zisku”.
Naša marketingová Liga Výnimočných vám prezradí, ako sa efektívne buduje značka, ako značky rastú, čo vo svete reklamy funguje a prečo Henry Ford povedal: “Keby som mal posledných 5 dolárov, 4 by som dal na reklamu.”