fbpx

Často kladené otázky

  • Značka je hodnota a jej budovanie je dlhodobý nekonečný proces. Nie je to len logo a názov, ale aj to, ako sa vo firme pozdravíte, aké služby a produkty ponúkate, emóciu, ktorú vyvoláte. Značka nie je vlastníctvom korporácie či marketingového alebo HR oddelenia. So značkou musia byť stotožnení všetci zamestnanci firmy a záleží na každom detaile pri akomkoľvek stretnutí sa so značkou.

  • Pre značku je dôležitá dostupnosť a prístupnosť. Dostupnosť je mentálna a fyzická. To znamená, že ľudia budú mať značku v TOP 3 mind vždy, keď budú hľadať jej typ produktov. Zároveň musí byť dostupná aj fyzicky, teda zákazníci musia vždy vedieť, kde si daný produkt môžu kúpiť alebo zohnať. Takto budete mať hodnotu a uspiete aj v predaji.

  • DNA značky nie je o kreativite, ale o dobrej analýze a následnej syntéze. Firemné DNA a positioning značky je len jeden, keďže je rovnako unikátny ako DNA ľudskej osobnosti.

  • Značka musí vedieť, aká je a ako má komunikovať. Preto je potrebné ju najprv vybudovať. Ak má vyriešenú túto podstatu, ďalšie rozhodnutie, či komunikovať v offline alebo online, je už len cesta distribúcie jej hlavného message-u.

  • Ak ste lídrom, dokážete rozvinúť schopnosti každého vášho zamestnanca. Vďaka leadership communication uplatníte metódy riadenia projektov, ktoré sú k dosiahnuiu úspechu najvhodnejšie. Dokážete si osvojiť techniky riešenia konfliktov a získate praktické skúsenosti s rozvojom tímu a dosahovaním jeho maximálnej efektívnosti.

  • Stratégia značky je jedna a nezávislá od médií. Je to o prístupe a mentálnom nastavení celej firmy dovnútra aj navonok. V tomto je skutočná emócia a sila, ktorá si získava srdcia zákazníkov a poráža konkurenciu. Aj preto meníme firmy na značky.

  • Naším unikátom sú špeciálne brandingové projekty, ktorých základom je naše unikátne 20-ročné know-how. Sú postavené na dôslednej analýze a následnej syntéze značky vrátane internej aj externej komunikácie, produktov, služieb a spôsobu komunikácie.
  • Employer branding je dôležitým procesom pritiahnutia kvalitných zamestnancov a talentov vďaka budovaniu vašej značky. Ak máte dobre vybudovanú firemnú kultúru, zlepšíte výkony vašich zamestnancov a budú sa cítiť byť súčasťou procesov a celkových úspechov.

Dočítajte sa viac na našom blogu

Predhovor k ročenke Superbrands o trendoch v brandingu na rok 2020

Článok, ktorý sa práve chystáte čítať vyšiel ako predhovor v ročenke brandového ocenenia Slovak Superbrands, ktoré už siedmy rok hodnotí najsilnejšie značky na slovenskom trhu. Uvádzame ho v plnom znení, tak ako bude dostupný oceneným znáčkam, ich partnerom, zamestnancom a zákazníkom.  Vážené dámy, vážené páni, Väčšina si ešte naplno nestihla uvedomiť, že tu máme čoskoro tretiu dekádu nového tisícročia. Je zaujímavé ako čas rýchlo letí a akým veľkým spoločenským zmenám za posledných 20 rokov čelíme. Riešime otázky rodovej rovnosti, diverzity, zmeny domácej politickej scény a kultúry, nových tvárí (a osobných značiek) nielen v politike a kultúre. Dotýka sa nás však aj...