fbpx

Často kladené otázky

  • Značka je hodnota a jej budovanie je dlhodobý nekonečný proces. Nie je to len logo a názov, ale aj to, ako sa vo firme pozdravíte, aké služby a produkty ponúkate, emóciu, ktorú vyvoláte. Značka nie je vlastníctvom korporácie či marketingového alebo HR oddelenia. So značkou musia byť stotožnení všetci zamestnanci firmy a záleží na každom detaile pri akomkoľvek stretnutí sa so značkou.

  • Pre značku je dôležitá dostupnosť a prístupnosť. Dostupnosť je mentálna a fyzická. To znamená, že ľudia budú mať značku v TOP 3 mind vždy, keď budú hľadať jej typ produktov. Zároveň musí byť dostupná aj fyzicky, teda zákazníci musia vždy vedieť, kde si daný produkt môžu kúpiť alebo zohnať. Takto budete mať hodnotu a uspiete aj v predaji.

  • DNA značky nie je o kreativite, ale o dobrej analýze a následnej syntéze. Firemné DNA a positioning značky je len jeden, keďže je rovnako unikátny ako DNA ľudskej osobnosti.

  • Značka musí vedieť, aká je a ako má komunikovať. Preto je potrebné ju najprv vybudovať. Ak má vyriešenú túto podstatu, ďalšie rozhodnutie, či komunikovať v offline alebo online, je už len cesta distribúcie jej hlavného message-u.

  • Ak ste lídrom, dokážete rozvinúť schopnosti každého vášho zamestnanca. Vďaka leadership communication uplatníte metódy riadenia projektov, ktoré sú k dosiahnuiu úspechu najvhodnejšie. Dokážete si osvojiť techniky riešenia konfliktov a získate praktické skúsenosti s rozvojom tímu a dosahovaním jeho maximálnej efektívnosti.

  • Stratégia značky je jedna a nezávislá od médií. Je to o prístupe a mentálnom nastavení celej firmy dovnútra aj navonok. V tomto je skutočná emócia a sila, ktorá si získava srdcia zákazníkov a poráža konkurenciu. Aj preto meníme firmy na značky.

  • Naším unikátom sú špeciálne brandingové projekty, ktorých základom je naše unikátne 20-ročné know-how. Sú postavené na dôslednej analýze a následnej syntéze značky vrátane internej aj externej komunikácie, produktov, služieb a spôsobu komunikácie.
  • Employer branding je dôležitým procesom pritiahnutia kvalitných zamestnancov a talentov vďaka budovaniu vašej značky. Ak máte dobre vybudovanú firemnú kultúru, zlepšíte výkony vašich zamestnancov a budú sa cítiť byť súčasťou procesov a celkových úspechov.

Dočítajte sa viac na našom blogu

CEO Podcast #11: Foxconn Slovakia – Peter Hrčka

CEO_Podcast_Foxconn-Slovakia-Peter-Hrcka
Za veľkými príbehmi značiek sú silní lídri, ktorí majú víziu a dokážu ju vo svojej spoločnosti presadiť. Prinášame vám unikátne rozhovory s ľuďmi, ktorí vedú najväčšie spoločnosti na Slovensku i zahraničí a stoja za inšpiratívnymi príbehmi známych značiek. Vypočujte si podcast s Petrom Hrčkom, managing riaditeľom spoločnosti Foxconn Slovakia, ktorá je globálnym lídrom vo výrobe produktov pre najvýznamnejšie svetové značky v oblasti elektrotechnického priemyslu. Peter si prešiel takmer všetkými pozíciami vo fabrike a v súčasnosti je uznávaným CEO, s ktorým sme sa rozprávali na tieto témy: ako si vybudovať autoritu a pravidlá, čo je dôležité pre dôveru voči manažmentu, ako sa...

CEO Podcast #10: Wandal Production – Wanda Adamík Hrycová

CEO Podcast
Za veľkými príbehmi značiek sú silní lídri, ktorí majú víziu a dokážu ju vo svojej spoločnosti presadiť. Prinášame vám unikátne rozhovory s ľuďmi, ktorí vedú najväčšie spoločnosti na Slovensku i zahraničí a stoja za inšpiratívnymi príbehmi známych značiek. Wanda Adamík Hrycová je v súčasnosti zrejme najvýznamnejšou filmovou producentkou na Slovensku. Formovanie jej osobnosti a kariéra začali dospievaním v Rádiu Twist a v neskutočne mladom veku 23 rokov aj pri riadení divadla Nová Scéna. V roku 2007 založila vlastnú producentskú spoločnosť Wandal Production. Podcast vznikol krátko pred úmrtím jej otca a významného slovenského herca Andyho Hryca (česť jeho pamiatke). Uvádzame to preto,...

CASE STUDY: Ako sme zvýšili atraktivitu značky BILLA na trhu práce počas pandémie

Spoločnosť Billa využila vo svojej employer branding a HR kampani príbehy zamestnancov. Je nám cťou, že pre riešenie svojej Employer branding a HR kampane si vybrala spoločnosť BILLA práve našu agentúru Generations. Nie je to náhoda. Riešenia pre Employer branding patria k jedným z kľúčových know how našej agentúry. Namiesto kampane sme pre klienta priniesli riešenia a nástroje, ktoré môže využívať dlhodobo a jednotlivé médiá sú nastavené tak, aby mohli aktuálne reagovať na potreby spoločnosti. Spolu s klientom a zamestnancami sme túto verzatilitu riešenia mohli až nečakane rýchlo overiť, pretože v čase spustenia kampane prišla pandémia COVID-19. Case study Employer brandingu spoločnosti...