Zlatokov

Požiadavky klienta

Cieľom spolupráce bolo pripraviť komunikáciu spoločnosti, ktorá má na Slovensku 60-ročnú tradíciu ručnej výroby šperkov a doteraz aktívne nekomunikovala a podporiť znalosť tejto značky medzi cieľovou skupinou.

Naše riešenie

Pripravili sme kampaň v spolupráci s FUNradiom, týždenníkom Plus 7 dní a na FB profile spoločnosti. Kampaň v rádiu sprevádzal live stream so súťažou o rubínový náhrdelník, súťaž na webovej stránke rádia o darčekové poukážky na nákup v predajniach a produktové spoty, ktoré vystihovali hodnoty spoločnosti. V týždenníku Plus 7 dní sme pripravili sériu 9 inzercií, v ktorých sme zobrazili dominantný šperk ako nositeľa príbehu, ktorý bol vyjadrený v headline. Celou komunikáciou sa niesol claim Zachovávame tradície, tvoríme hodnoty, ktorý vystihuje hlavný message spoločnosti.

Brandbook

Pri príležitosti 60.výročia sme klientovi pripravili brandbook, ktorý sa stal grafickým a funkčným podkladom pre všetky marketingové účely, s dizajn manuálom a jeho aplikáciou na všetky kanály a firemné merkantílie.

Fotenie šperkov

Pre interné a marketingové účely sme zrealizovali fotenie šperkov priamo v sídle spoločnosti. Jednotlivé šperky sme zachytili z viacerých uhlov pre ich využitie do inzercií, na web www.zlatokov.sk, FB či pre potreby eshopu.

Inzercie v Plus 7 dní

Cieľom série deviatich inzercií v týždenníku Plus 7 dní v období od októbra do decembra 2017 bolo zvýšiť znalosť značky Zlatokov a jej produktov. V každej inzercii bol dominantný iný šperk, ktorý dopĺňal a spersonalizoval headline. Každý vizuál takto priniesol osobitý príbeh a dodal šperku emóciu, s ktorou sa spájajú produkty spoločnosti už 60 rokov. Časť z inzercií bola navyše v dvoch stranách za sebou, a takto priniesli príbeh na pokračovanie.

Sociálne siete

Značke Zlatokov sme spravovali aj sociálnu sieť Facebook. Okrem inzercií k 60.výročiu, ktoré sme adaptovali pre online prostredie, sme priniesli aj sériu videí z výroby. V štyroch videách sme ukázali proces ručnej výroby šperkov, ľudí, ktorí za nimi stoja a fanúšikom priblížili čas, za ktorý sa daný šperk vyrobí. Videá sa dostali k 132-tisíc ľuďom a mali takmer 50-tisíc vzhliadnutí.