Cofidis

Požiadavky klienta

Uviesť značku Cofidis, špecialistu na spotrebiteľské financovanie, a jej komunikáciu na Slovensku.

Naše riešenie

Spoločnosti sme zadefinovali unikátny positioning a hodnoty, ktoré vychádzali z workshopu so zamestnancami a internej analýzy firmy. Launch komunikácie sme zrealizovali na Facebook stránke súťažou Vytunuj si bike, v ktorej sme prepojili archetyp značky a sponzoring francúzskeho cyklistického tímu, ktorý značka realizuje.

Vytunuj si bike – Casestudy

Pre naštartovanie komunikácie sme si zvolili netradičnú formu súťaže na Facebooku. Keďže spoločnosť Cofidis sponzoruje globálne aj cyklistickýtím a na Slovensku “zúrila” Saganománia, vymysleli sme súťaž Vytunuj si bike, v ktorej sme dali možnosť užívateľom opraviť ich starý bicykel. Ako ambasádora sme si zvolili Ewžena, experta na tuning bicyklov, ktorý opravoval bicykle aj pre slovenských top športovcov Cibulkovú a Sagana. Ľudia nám na novozaloženú FB page poslali neuveriteľných 105 fotiek svojich starých bicyklov a za 10 dní pribudlo 330 nových Page likes. Okrem šťastného výhercu, ktorý svoj nový bicykel ani nespoznal, sme potešili klienta a úspešne a najmä sviežou formou launchovali komunikáciu jeho finančnej značky na Slovensku.

Brandbook

Sociálne siete

Pre spoločnosť spravujeme sociálne siete a pripravujeme tlačové podklady pre internú dokumentáciu.