CRH sa mení na Danucem

Idea
Employer
branding
Multimediálny obsah

Zadanie

Rebranding jedného z najväčších producentov stavebných materiálov v strednej Európe. Otázka a úloha, pred ktorou sme stáli bola zložitá. Ako rebrandovať v segmente jednu z najznámejších značiek na svete CRH, ktorú v B2B biznise pozná každý, na neznámu lokálnu značku pôsobiacu vo V4?

Riešenie

Na základe Brand feasibility study sme pre novú značku DANUCEM identifikovali hodnoty a unikátny pozicioning, ktorý sa pretavil aj do claimu: BUILDING LEGACY.  Hľadali sme positioning, ktorý by ukotvil značku v predmete jej podnikania a mal zároveň aj iný zmysel, preto „building“ a „legay“ môže zanechať len skutočne ambiciózna značka, ktorá je alebo chce byť dlhodobým lídrom na trhu, chce sa správať zodpovedne, udržateľne a dlhodobo podnikať v regióne. Tak vzniklo unikátne spojenie „Building Legacy“, ktoré funguje aj v rámci employer brandingu pre motiváciu existujúcich zamestnancov, ale aj v oblasti náboru. „Poďte k nám pracovať a budovať dedičstvo…“ Pre novú značku sme pripravili celý proces rebrandingu, jej nový komunikačný štýl, kreatívu aj riešenie dizajnu obalov a ostatných firemných nosičov. 

Pohovorme si o vašej značke.