fbpx

CEO Podcast #12: Martinus – Michal Meško

18. 4. 2021

Za veľkými príbehmi značiek sú silní lídri, ktorí majú víziu a dokážu ju vo svojej spoločnosti presadiť. Prinášame vám unikátne rozhovory s ľuďmi, ktorí vedú najväčšie spoločnosti na Slovensku a stoja za inšpiratívnymi príbehmi známych značiek.

Martinus je dlhodobo jedna z najobľúbenejších značiek na Slovensku. Prečo je to tak? Aj tomu sme sa venovali v novej časti CEO podcastu s hosťom Michalom Meškom. Presne 31. augusta 2001 o 15:00h sa začala písať história eshopu jednej z najobľúbenejších značiek na Slovensku – Martinus.sk.

Michal Meško – aktuálny EY Podnikateľ roka 2020 bol odvtedy pri všetkom podstatnom, čo vytváralo lovebrand Martinus. Veľmi inšpiratívna debata o podnikaní, zamestnancoch, o Slovensku, o knihách a dokonca aj o tom, ako Michal vníma ocenenia, ktoré práve získal. Ako vníma konkurenciu a čo má práve rozčítané? Odhalili sme zákulisie Martinusu, CEO funkcie i súkromie riaditeľa kníhkupectva.

V podnetnom podcaste sme sa rozprávali aj na tieto témy:

  • podľa čoho si vyberá Michal ľudí do tímu,
  • ako vníma riaditeľ kníhkupectva konkurenciu,
  • prečo je Martinus lovebrandom,
  • či e-knihy postupne nahradia tlačené knihy.

Dozviete sa tiež aké knihy číta CEO kníhkupectva, či ako ovplyvnila pandémia kníhkupectvá a ako sa transformovali do online prostredia. Príjemné počúvanie! 🎙️

Lídri slovenského biznisu prezentujú vlastný pohľad na riadenie firiem, budovanie značiek a podnikanie. Dokážu však byť aj osobnejší a hovoriť o svojich vlastnostiach, hodnotách, ktoré sa snažia presadzovať, ale aj o svojich snoch a plánoch. Rozhovory s nimi vedie managing partner Generations, Daniel Bradáč.

Vypočujte si CEO Podcast prostredníctvom:

Listen on SpotifyListen on Spotify  Listen on Spotify

18. 4. 2021

Páčil sa vám tento článok?

Prihláste sa na odber nášho newslettra a získajte vždy čerstvé informácie zo sveta brandingu a života agentúry Generations priamo na váš e-mail.

Páčil sa vám tento článok

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.