KONFERENCIA: Budovanie značky – Od vízie k zisku

Know-how sme zbierali dlhé roky a nechceme si ho nechať pre seba!

Brandingová agentúra Generations v spolupráci so svojimi dlhoročnými partnermi štartuje 1. ročník odbornej konferencie na tému: „Budovanie značky: Od vízie k zisku”.

Naša marketingová Liga Výnimočných vám prezradí, ako sa efektívne buduje značka, ako značky rastú, čo vo svete reklamy funguje a prečo Henry Ford povedal: “Keby som mal posledných 5 dolárov, 4 by som dal na reklamu.

Kedy a kde?

Miesto konania: Hotel Holiday Inn v Žiline

Dátum: 19. 10. 2018 od 09:00 h.

Témy prednášok na konferencii

Ako sa buduje značka? Mýty vs. realita.

Daniel Bradáč – Managing Partner, Generations Branding Agency

Daniel pôsobil viac ako 11 rokov na topmanažérskej funkcii na Úseku komunikácie a značky spoločnosti Orange Slovensko, a.s.
Bol lídrom rebrandingu a fúzie zdravotných poisťovní Sideria a Dôvera, neskôr sa stal generálnym riaditeľom a predsedom predstavenstva spoločnosti Funfón. Dnes je majiteľom brandingovej agentúry Generations, s.r.o., ktorá sa venuje marketingovým stratégiám, stavbe značky, školeniam a poradenstvu.


Online marketing – stratégie, ktoré dávajú zmysel

Andrej Salner – Partner & Senior Consultant, Basta digital.

Andrej je jedným zo zakladateľov agentúry Pizza SEO (dnes Basta digital) a pôsobí ako senior konzultant pri stavbe online marketingových stratégií. Viac ako 14 rokov sa venuje digitálnemu marketingu a optimalizácii webových projektov pre vyhľadávače.


Prieskumy a ich vplyv na rast a performance značky

Michal Vyšinský  – Research Director, 2muse

Michal vyhral v roku 2012 v prestížnej súťaži Ernst & Young Podnikateľ roka cenu Začínajúci podnikateľ roka. Je zakladateľom nezávislej agentúry 2muse, v ktorej pôsobí ako research director. Zaoberá sa prieskumom reklamy a značiek a je spolutvorcom prieskumných nástrojov na analýzu reklamných kampaní.


Mediálny trh – Vývoj a situácia na Slovensku v roku 2018

Rastislav Kaňuch – Executive Director, Unimedia

Rastislav pracuje ako executive director v agentúre Unimedia. Spája analytiku veľkých dát, prieskumov, výsledkov realizovaných kampaní a skúseností celého tímu, ako aj know-how spolupracujúcich agentúr DIGILINE a Core4. Pomáha značkám s digitálnou komunikačnou stratégiou a jeho klienti sú malé aj veľké spoločnosti.


Ako dať sociálnym sieťam zmysel aj v budúcnosti

Lucia Franková – Senior Brand & Digital Consultant, Generations Branding Agency

Lucia je Senior Brand & Digital Consultant v brandingovej agentúre Generations, s.r.o., do ktorej prišla ako Head of digital. Počas svojej kariéry sa starala o sociálne médiá značiek Orange, Tipos, Allianz, Hyundai či Slovenská sporiteľňa. Má početné skúsenosti z mediálnej praxe – od online magazínov, cez finančné portály, až po vedenie internetového oddelenia HNonline.sk


Program

08:00 – 09:00
Registrácia

09:00 – 12:00
1. kolo prednášok

12:00 – 13:00
Obedná pauza

13:00 – 16:00
2. kolo prednášok

*Zmena programu a speakrov vyhradená

Cena 119 € na osobu je vrátane DPH.

Občerstvenie a obed počas odbornej konferencie sú pre účastníkov zabezpečené bezplatne.

V pripade záujmu, prosím, potvrďte svoju účasť najneskôr do 15.10.2018 mailom na adresu: roman.horvath@generations.sk. Spôsob úhrady a ďalšie informácie o konferencii Vám zašleme spätne na Váš email.

Tešíme sa na stretnutie s Vami!

(2) Komentáre

    1. Dobrý deň Lucia,
      samozrejme, ak sa konferencia v budúcnosti bude konať, určite Vás budeme informovať.
      Ďakujeme, s pozdravom Generations

Komentovať

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.