Ján Hanuš : Základom je mať správne nastavné hodnoty

Za veľkými príbehmi značiek sú silní lídri, ktorí majú víziu a dokážu ju vo svojej spoločnosti presadiť. Prinášame vám unikátne rozhovory s ľuďmi, ktorí vedú najväčšie spoločnosti na Slovensku a stoja za inšpiratívnymi príbehmi známych značiek. Dnes prijal pozvanie skúsený Ján Hanuš –  súčasný CEO maďarského Telenoru a zakladateľ zdravého fast foodu Vegg-go. Ján Hanuš patrí medzi skúsených vrcholových CEO. Okrem pôsobenia v Telenoru Hungary, pracoval aj ako CEO pre spoločnosť Emco a Kostelecké uzeniny. Podieľal sa taktiež na vedeniu potravinárskych firem Douwe Egberts, Vitana a Yoplait.

V CEO Podcaste s Jánom Hanušom sa dozviete:

  • 3 pravidlá, ktoré aplikuje a dodržiava pri budovaní značky
  • čo ho viedlo k založeniu zdravého fast foodu Vegg-go,
  • aké je to riadiť spoločnosť s 1800 ľudmi a 3 mil. zákazníkov,
  • čo mu pomáha pri riadení ľudí,
  • aké bolo jeho najťažšie rozhodnutie v živote
  • načo je v živote najviac hrdý

Prajeme príjemné počúvanie!

Lídri slovenského biznisu prezentujú vlastný pohľad na riadenie firiem, budovanie značiek a podnikanie. Dokážu však byť aj osobnejší a hovoriť o svojich vlastnostiach, hodnotách, ktoré sa snažia presadzovať, ale aj o svojich snoch a plánoch. Rozhovory s nimi vedie managing partner Generations, Daniel Bradáč.

Pohovorme si o vašej značke.